Kaksa Skrevet 5. mars 2003 Del Skrevet 5. mars 2003 hallo 1.På min batteri måler, som er på tre prikker, går det grett. men den måleren som ligger inne i menyane, som er på seks "prikker",men den hopper to prikker i gangen.. =/ dvs at den funker på akkurat same måten som den på utsida.. skal det ver slik? er det ein måte å fikse det på? 2.Når eg går inn i inboksa mi, så står der ikkje kven meldingane er frå, bare kva det første som står i mld er, er det nokon måte å få forandra det slik det blir vist fram avsender? Lenke til kommentar
levlex Skrevet 5. mars 2003 Del Skrevet 5. mars 2003 Det andre problemet tror jeg ikke er noe problem, bare at Motorolaene er sånn. De viser rett og slett ikke avsenderen, men nummeret eller det første som står i meldingen........ Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 5. mars 2003 Del Skrevet 5. mars 2003 2.Når eg går inn i inboksa mi, så står der ikkje kven meldingane er frå, bare kva det første som står i mld er, er det nokon måte å få forandra det slik det blir vist fram avsender? har du lagret kontaktene dine på telefonminnet? Lenke til kommentar
Kaksa Skrevet 5. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2003 kontakter er lagret i telfonminnet jah, ikkje sim kortet.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå