DaddyYankee Skrevet 4. mai 2008 Del Skrevet 4. mai 2008 Hei. Har tenkt å kjøpe en ny pc-skjerm, jo større den er jo bedre er det, men vil heller ikke ha 40* størrelse. Noen dere anbefaler? Skriv gjerne hvorfor, og ha med en link under. Takk Lenke til kommentar
Torsph Skrevet 4. mai 2008 Del Skrevet 4. mai 2008 Hvilken prisklasse hadde vel hvert fint Skal du bruke det til pc eller tv? Er en del som spiller inn Lenke til kommentar
Shirmah Skrevet 4. mai 2008 Del Skrevet 4. mai 2008 Hva skal du bruke den til? Prisklasse? Lenke til kommentar
DaddyYankee Skrevet 4. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2008 Skal bruke den til Pc, og når det er snakk om pris jo billigere jo bedre er det sier vi alle, men vil helst ha noe bra. Lenke til kommentar
Shirmah Skrevet 4. mai 2008 Del Skrevet 4. mai 2008 Skjønte jo at du skulle bruke den til PC, da. Men HVA på PC-en skal du bruke den til? Trenger du en skjerm med svært gode farger og slikt som du skal bruke til bildebehandling, eller trenger du en med rask responstid til spill og film? Lenke til kommentar
DaddyYankee Skrevet 4. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2008 Skjønte jo at du skulle bruke den til PC, da. Men HVA på PC-en skal du bruke den til? Trenger du en skjerm med svært gode farger og slikt som du skal bruke til bildebehandling, eller trenger du en med rask responstid til spill og film? Alt mulig rart =P.. Bruker en del til spill og film + redigering osv.. Lenke til kommentar
Shirmah Skrevet 4. mai 2008 Del Skrevet 4. mai 2008 BenQ G2400W vil være min anbefaling da, med mindre du er kresen på knallgode farger til bilderedigering og slikt. 24", koster vel i overkant av 2500 nå. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Pqy3rC Skrevet 4. mai 2008 Del Skrevet 4. mai 2008 Samsung 226BW er en god allround'er. Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 4. mai 2008 Del Skrevet 4. mai 2008 (endret) Ville heller valgt Samsung 2232BW, siden den er nyere og har bedre kontrast. Men dessverre mer input lag 2253BW finnes også, men ikke her i Nisse-Norge. Endret 4. mai 2008 av WarpX Lenke til kommentar
Green_Monster Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 Eller kanskje 226CW ? Alle sammen er gode skjermer. 226BW er vel den eldste av de, jeg har den og er utrolig fornøyd så jeg kjøpte Samsung 32" TV også Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 Ikke velg 226CW, den har helt ustyrlige farger. "Wide color gamut". Den har fått dårlige reviews pga. dette. Lenke til kommentar
DaddyYankee Skrevet 5. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2008 Vell, takk for svar alle sammen.. Skal tenke litt gjennom det og deretter kommer jeg til å si hvilken jeg skal kjøpe. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå