Lovinda Skrevet 4. mai 2008 Del Skrevet 4. mai 2008 HEi To av mine bestevenner har konfirmasjon idag. Jeg ble ikke invitert, men det er ikke det som er saken... JEg bare lurte på om dere vet hva jeg kan skrive i en mld.? Man pleier vel å gratulere en ?? Lenke til kommentar
odetu Skrevet 4. mai 2008 Del Skrevet 4. mai 2008 Er litt upersonlig å sende ei melding da. Du kunne jo lage istand et kort til de? Det er vanlig å gratulere med konfirmasjonen så vidt meg bekjent. Lenke til kommentar
Lovinda Skrevet 4. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2008 Det er sant...ikke det beste,men det er jo noe... Møter dem liksom på skolen imorgen, får ikke lagd no kort i dag.Tekstmelding er det nærmeste jeg kommer.. Forslag til hva jeg kan skrive? Er litt upersonlig å sende ei melding da. Du kunne jo lage istand et kort til de?Det er vanlig å gratulere med konfirmasjonen så vidt meg bekjent. Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 4. mai 2008 Del Skrevet 4. mai 2008 Sendte sms og sa "Grattis som konfirmant!" Simple as that. Er heller ikke så vanlig å be vennene sine til konfen? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 4. mai 2008 Del Skrevet 4. mai 2008 (endret) Konfirmasjon er mest for slekta og sånt, da. Ikke en fest med alle kompisene, så det er jo ikke noe unormalt. Jeg hadde ingen venner på min egen alder i min konf. annet enn slekt som var på min alder. Endret 4. mai 2008 av Bytex Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå