aSiL Skrevet 4. mai 2008 Del Skrevet 4. mai 2008 Skal kjøpe meg en ny telefon og er usikker på valget mellom n82 eller htc dual. Har mest lyst på n82, men lurer på om noen har kjøpt Nokia i utlandet før? Jeg fryktet at dersom man kjøper telefon i utlandet mangler telefonen norsk i språk innstillingen. Har kjøpt en U600 i Singapore før og fant ut i etterkant at den ikke hadde norsk i språk innstillingen, hater å skrive tekstmelding på norsk når telefonen har engelsk tastatur. Noen med gode erfaringer med nokia telefoner kjøpt i utlandet? Lenke til kommentar
cnil Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 1. Hva skal du bruke telefonen til? Det er vesentlig for oss som skal anbefale deg noe at vi vet hva du setter høyest av funksjoner på din nye mobiltelefon. 2. I hvilke land skal du eventuelt kjøpe mobiltelefonen? Ingen telefoner som kjøpes utenfor Europa (og de fleste innenfor også, for den saks skyld), har ikke norsk språk preinstallert på telefonen. Den må oppdateres enten via verksted eller programvareoppdateringstjenester på nett (eller software som følger med telefonen for oppdateringer). Lenke til kommentar
aSiL Skrevet 9. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2008 1. Hva skal du bruke telefonen til? Det er vesentlig for oss som skal anbefale deg noe at vi vet hva du setter høyest av funksjoner på din nye mobiltelefon. 2. I hvilke land skal du eventuelt kjøpe mobiltelefonen? Ingen telefoner som kjøpes utenfor Europa (og de fleste innenfor også, for den saks skyld), har ikke norsk språk preinstallert på telefonen. Den må oppdateres enten via verksted eller programvareoppdateringstjenester på nett (eller software som følger med telefonen for oppdateringer). De viktigste faktorene for meg er: GPS, Wifi nettsurfin, Kamera og god tastatur. Tenkte mest på n82. Hadde egentlig tenkt å kjøpe telefonen på Ebay, men nå har jeg kjøpt den på Telenor.no så nå gleder jeg meg til telefonen kommer i posten om noen dager. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå