Saft Suse Skrevet 23. juni 2008 Del Skrevet 23. juni 2008 Dette blir stas! Men som nevnt flerfoldige ganger; bare hvis Richard spiller. Bare han som er MacGyver. Synes selv serien definitivt er blant min topp 5 liste, hvis ikke topp 3. Synd med Dana da, men Don er kanskje ikke dårlig for rollen. Lenke til kommentar
Vikingspeider Skrevet 23. juni 2008 Del Skrevet 23. juni 2008 Trodde han tok overdose og døde? Det har jeg fått høre av folk i flere år! Lenke til kommentar
hvo91 Skrevet 23. juni 2008 Del Skrevet 23. juni 2008 OVERDOSE!?! RDA?? Største sludderet jeg har hørt på lenge <.< RDA MÅ være MacGyver eller så gidder ikke folk å se filmen >-< Lenke til kommentar
Vikingspeider Skrevet 23. juni 2008 Del Skrevet 23. juni 2008 Jeg vet nå ikke, det er det "alle" har sagt i en årrekke. Lenke til kommentar
Lurvefranzen Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 Filmen skal glatt sees når den kommer ja, men bare om det er den "ekte" MacGyver som spiller. For øvrig går MacGyver på TV nå! Desverre er det en episode som jeg, og sikkert alle, har sett fem ganger før. Lenke til kommentar
Tøffli Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 Trodde han tok overdose og døde? Det har jeg fått høre av folk i flere år! Richard Dean Anderson lever i beste velgående og spiller fremdeles inn stargate filmer, og så vidt jeg vet har produsentene av Stargate SG-1 tenkt å få til noen sesonger til av denne serien, så vi har nok ikke sett det siste av han uasnett om han spiller i denne filmen eller ei Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 Husker selv jeg hørte ryktene om RDA sin død for noen år siden. Aner ikke hva som fikk de falske ryktene til å starte. Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 24. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2008 Husker selv jeg hørte ryktene om RDA sin død for noen år siden. Aner ikke hva som fikk de falske ryktene til å starte. Hehe, sikkert de samme som startet ryktet på Vanilla Ice sitt overdose. Lenke til kommentar
Awesome X Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 De starter vanligvis i fylla når en person i gruppa bestemmer seg for å lure en annen og resten støtter opp om ham uten å helt vite om det stemmer eller ikke. Deretter har den en stygg tendens til å balle på seg. Har faktisk startet et par slike rykter selv. Artig når folk kommer flere måneder senere å enten sier det fremdeles eller er sjokkert over at det ikke stemmer. Lenke til kommentar
Jan Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 Anderson was born in Minneapolis, Minnesota to Stuart Jay Anderson and Jocelyn Rhae Carter, and has Scottish, Swedish, Norwegian and Mohawk Native American ancestry. He grew up in Roseville, Minnesota and attended Ramsey High School, then Ohio University in Athens, Ohio and St. Cloud State University. Fin mish mash. Lenke til kommentar
safags Skrevet 25. juni 2008 Del Skrevet 25. juni 2008 ventet lenge på den nå! Boikotter hvis ikke Richard Dean Anderson spiller i den. Facebook group anyone? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 25. juni 2008 Del Skrevet 25. juni 2008 Rart, står ikke om noe på IMDB om en såkalt Macgyver film, hmm. Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 25. juni 2008 Del Skrevet 25. juni 2008 (endret) Er da enda ikke sagt at de har begynt å filme? Eneste han har er rettighetene, ingen annet er klart. Kan ikke liste opp en film som man ikke vet noen gang kommer (selv om han har rettighetene). Endret 25. juni 2008 av medlem-105082 Lenke til kommentar
Kajac Skrevet 27. juni 2008 Del Skrevet 27. juni 2008 Filmen er bare i planleggingsfasen enda. Lenke til kommentar
Simkin Skrevet 12. juli 2008 Del Skrevet 12. juli 2008 (endret) Richard Dean Anderson er nok ikke for gammel for en ny Macgyver film Endret 12. juli 2008 av Simkin Lenke til kommentar
Kaggen Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 Jeg gikk rundt i 3 år og trodde at RDA var død helt til jeg begynte å surfe på imdb .. Og ja, går ikke an å lage MacGyver-film uten han. Lenke til kommentar
lolidude Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 Jeg gikk rundt i 3 år og trodde at RDA var død helt til jeg begynte å surfe på imdb .. Og ja, går ikke an å lage MacGyver-film uten han. Er han ikke med i stargate? Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 (endret) Jo, han er med i Stargate. Men han har ikke vært med i de siste sesongene, tror jeg. Dog er han med i den nye filmen, Stargate: Continuum, som kom nå i Juli. Endret 11. august 2008 av medlem-105082 Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 Ingen MacGyver uten Richard Dean Anderson, den støtter jeg Det blir ikke MacGyver uten han. Dette er ikke James Bond heller. Lenke til kommentar
Compsognathus Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 Jaaaa! Jaaaaa, endelig jaaaaaa! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå