Nevnarion Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 Absolutt et spennende prosjekt, men det blir ikke MacGyver uten RDA. Skal de sette inn noen andre til å spille MacGyver så kan de like gjerne legge ned hele ideen. Lenke til kommentar
Henrikfj- Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 Som alle sier blir det jo ikke Macgyver uten Richard Dean Anderson, men han begynner å dra på årene, ikke at jeg vet åssen formen hans er, men tror nok han begynner å bli litt for gammel for en ny MacGyver film, hvis ikke de faktisk har tenkt at han sal være gammel da. Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 Han har nå spilt i Stargate de siste årene, og han ser absolutt ikke gammel ut. Burde klare MacGyver fint. Lenke til kommentar
georgios Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 Det er 2 år siden han spillte i SG sist, så bilde av han i et eller annet ukeblad. En fin "liten" trivselsmage men det er vel ingenting man ikke får trent opp, om Harison Ford greier det så burde RDa gjøre det også! Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 Vel, han skal nå spille i den nye StarGate: Continuum. Og som du sier, så klarer de alt ved å få de i toppform. Det at han er gammel, har vel ikke noe å si. Sylvester Stallone er jo eldre, og han tok jo nettopp både Rocky og Rambo. Dog er han vel mer aktiv ved å holde seg i god form da. Men eldre er han nå hvert fall. Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 6. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2008 Heh, drar inn Rambo og Rocky? Nå er jo ikke MacGyver noe særlig fysisk rolle å spille, så jeg skulle tro at han spiller i den. Mac løper hovedsakelig vekk fra folk...:!: Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 Poenget var at Sylvester Stallone er eldre enn Richard Dean Anderson. Og folk klager på at Richard er gammel. Var jo bare et eksempel på at selv om man er gammel, så kan man spille i slike roller. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 Dana Elcar er død, men Bruce Mcgill lever fortsatt og har ikke pensjonert seg. Kommer jo en ny Stargate-film til sommeren med RDA, så vi får vel se da hvilken form han er i Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 han hadde problem med kneet sitt i mange år mens han holdt på med SG1 men han opererte det og jeg tror det funker bra nå Lenke til kommentar
Sodd Ball Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 Dana Elcar er død, men Bruce Mcgill lever fortsatt og har ikke pensjonert seg. Kommer jo en ny Stargate-film til sommeren med RDA, så vi får vel se da hvilken form han er i Don S. Davis kan jo spille Pete Thornton. Lenke til kommentar
dagr0z Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 Haha, seriøst? Jaja, sikkert artig for dei som er fan av MacGyver, men for min del er det berre komisk. Men det kan bli spanande og sjå ka dei kjem fram til. Lenke til kommentar
Rekluse Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 Håper dette er tull. MacGyver er den dårligste serien som har blitt lagd i mine øyne. Han kan alt med den lille lommekniven sin. Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 (endret) Dårligste serien? Da har ikke du sett mange serier. Du kan ikke mene at såpeserier som Passion og Glamour er bedre? Nei og nei. Endret 6. mai 2008 av medlem-105082 Lenke til kommentar
Thorsen Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 Håper dette er tull. MacGyver er den dårligste serien som har blitt lagd i mine øyne.Han kan alt med den lille lommekniven sin. Opp mot dagens standard er de jo ikke serlig avanserte teknisk sett. Men for oss som vokste opp med MacGyver, skrudde på skjermene hver dag når vi kom hjem fra skolen er han en kultfigur. Lenke til kommentar
Jan Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 Håper dette er tull. MacGyver er den dårligste serien som har blitt lagd i mine øyne.Han kan alt med den lille lommekniven sin. Finfin helt for tøffe gutter i oppveksten. Lenke til kommentar
mESA Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 MacGyver uten RDA er som The Simpsons uten Homer. No can do. Håper filmen blir bra, skikkelig plot i motsettning til de forige 2 (tv)filmene Lenke til kommentar
Kajac Skrevet 23. juni 2008 Del Skrevet 23. juni 2008 Jeg kommer ikke til å vurdere å se filmen engang hvis ikke RDA har rollen som MacGyver. MacGyver er definitivt en av de 3 beste tvseriene som noen sinne er laget, så en film blir bare bra Lenke til kommentar
lolidude Skrevet 23. juni 2008 Del Skrevet 23. juni 2008 FUCK YEAH! Først Rocky så Rambo så Indiana Jones og nå Macgyver! 80-Tallet jeg aldri fikk opplevd kommertilbake ! Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 23. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2008 FUCK YEAH! Først Rocky så Rambo så Indiana Jones og nå Macgyver! 80-Tallet jeg aldri fikk opplevd kommertilbake ! Hehe, ja. Og gledelig er det for oss som opplevde det får reoppleve det igjen! Bare dumt at Ghost Busters filmen blir heller et animasjons film... Lenke til kommentar
lolidude Skrevet 23. juni 2008 Del Skrevet 23. juni 2008 FUCK YEAH! Først Rocky så Rambo så Indiana Jones og nå Macgyver! 80-Tallet jeg aldri fikk opplevd kommertilbake ! Hehe, ja. Og gledelig er det for oss som opplevde det får reoppleve det igjen! Bare dumt at Ghost Busters filmen blir heller et animasjons film... Ugh! Er det sant? Dritt hadde jo vært rått med en ny Ghostbuster film. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå