Gå til innhold

MacGyver-film på vei!

AvidGamer

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Som alle sier blir det jo ikke Macgyver uten Richard Dean Anderson, men han begynner å dra på årene, ikke at jeg vet åssen formen hans er, men tror nok han begynner å bli litt for gammel for en ny MacGyver film, hvis ikke de faktisk har tenkt at han sal være gammel da.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082

Han har nå spilt i Stargate de siste årene, og han ser absolutt ikke gammel ut. Burde klare MacGyver fint. :)

Lenke til kommentar

Det er 2 år siden han spillte i SG sist, så bilde av han i et eller annet ukeblad. En fin "liten" trivselsmage :D men det er vel ingenting man ikke får trent opp, om Harison Ford greier det så burde RDa gjøre det også!

Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082

Vel, han skal nå spille i den nye StarGate: Continuum. Og som du sier, så klarer de alt ved å få de i toppform. Det at han er gammel, har vel ikke noe å si. Sylvester Stallone er jo eldre, og han tok jo nettopp både Rocky og Rambo. Dog er han vel mer aktiv ved å holde seg i god form da. :p Men eldre er han nå hvert fall.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082

Poenget var at Sylvester Stallone er eldre enn Richard Dean Anderson. Og folk klager på at Richard er gammel. Var jo bare et eksempel på at selv om man er gammel, så kan man spille i slike roller. :)

Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082

Dårligste serien? Da har ikke du sett mange serier. :lol: Du kan ikke mene at såpeserier som Passion og Glamour er bedre? Nei og nei.

Endret av medlem-105082
Lenke til kommentar
Håper dette er tull. MacGyver er den dårligste serien som har blitt lagd i mine øyne.

Han kan alt med den lille lommekniven sin.

Opp mot dagens standard er de jo ikke serlig avanserte teknisk sett.

Men for oss som vokste opp med MacGyver, skrudde på skjermene hver dag når vi kom hjem fra skolen er han en kultfigur.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
FUCK YEAH! Først Rocky så Rambo så Indiana Jones og nå Macgyver! 80-Tallet jeg aldri fikk opplevd kommertilbake :D!

Hehe, ja. Og gledelig er det for oss som opplevde det får reoppleve det igjen!

Bare dumt at Ghost Busters filmen blir heller et animasjons film... :(

Lenke til kommentar
FUCK YEAH! Først Rocky så Rambo så Indiana Jones og nå Macgyver! 80-Tallet jeg aldri fikk opplevd kommertilbake :D!

Hehe, ja. Og gledelig er det for oss som opplevde det får reoppleve det igjen!

Bare dumt at Ghost Busters filmen blir heller et animasjons film... :(

Ugh! Er det sant? Dritt hadde jo vært rått med en ny Ghostbuster film.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...