Gjest Slettet+89234341 Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 (endret) Bilde 1 synes jeg ikke noe om posurmessig så lar det ligge. er forøvrig enig med kjeklulf at det er stor forskjell på billig person og billig posetur Bilde2 var fint, med håret liggende utover etc. Det jeg stusset litt over her var skjevheten av hva det enn er hun dekker til nedre part med, et uheldig skyggeparti i kanten nedenfor venstre lillefinger ser i mine øyne ut som noe som fjernes med gillette, tror det hadde blitt bedre om "dekketøyet" var helt på. Bilde3 likte jeg også, men synes høyrehånda hadde et pussig fargeskjær motfor resten av huden Endret 5. mai 2008 av Slettet+89234341 Lenke til kommentar
Fotofashion Skrevet 5. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2008 Bilde 1 synes jeg ikke noe om posurmessig så lar det ligge. er forøvrig enig med kjeklulf at det er stor forskjell på billig person og billig posetur Bilde2 var fint, med håret liggende utover etc. Det jeg stusset litt over her var skjevheten av hva det enn er hun dekker til nedre part med, et uheldig skyggeparti i kanten nedenfor venstre lillefinger ser i mine øyne ut som noe som fjernes med gillette, tror det hadde blitt bedre om "dekketøyet" var helt på. Bilde3 likte jeg også, men synes høyrehånda hadde et pussig fargeskjær motfor resten av huden takk for meget konstruktiv kritikk... satt og vurderte om jeg skulle gjøre noe med den lys lekasjen der.. mulig jeg bør etterbehandle den og få en jevn hudtone.. når jeg tenker meg om etter du skrev dette.. så er jeg jeg enig;). angående bilde nr 2.. hu ligger litt på siden der. mulig det du mene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå