Fotofashion Skrevet 4. mai 2008 Del Skrevet 4. mai 2008 3 lys er brukt.. tatt inne på tiger i tr.heim. Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 4. mai 2008 Del Skrevet 4. mai 2008 (endret) Grr... feilpostet... Syns det mangler litt på venstre side... Endret 4. mai 2008 av Mr. Olsen Lenke til kommentar
Fotofashion Skrevet 4. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2008 Grr... feilpostet... Syns det mangler litt på venstre side... ja.. rett i det.. hadde ikke nok lys til å belyse der. Sukk for trøtt og bomma skikkelig på posten. Lenke til kommentar
aksjetrading Skrevet 4. mai 2008 Del Skrevet 4. mai 2008 ser ut som en søt dame, men måten hon poserer på får neppe frem det beste ved henne. Fokus på beina likte jeg heller ikkje særlig godt. Lenke til kommentar
cruelphotography Skrevet 4. mai 2008 Del Skrevet 4. mai 2008 Det er NOE feil med poseringen på beina, har ikke anelse hva. Men noe er det Ellers var veggen i bakgrunnen veldig rar. Men er sikkert bare at den er sånn? ser ut som noen som har brutk healing brush på den noen steder oO Lenke til kommentar
kjeklulf Skrevet 4. mai 2008 Del Skrevet 4. mai 2008 Det så rett og slett litt billig ut spør du meg. Skal det være en utfordrende positur må ihvertfall modellen være komfortabel med det. Det virker ikke sånn her. Lenke til kommentar
carmelita Skrevet 4. mai 2008 Del Skrevet 4. mai 2008 Jeg fikk også ett inntrykk av at hu er billig, og den flekkete brunkremen (eller hva det nå er) i ansiktet gjorde at jeg fikk et enda sterkere inntrykk av at hu er billig. Det andre jeg tenkte var at det var litt rotete på en måte til venstre, samtidig som det ikke var like lyst der. En ting skal du ha, og det er at du ikke har redigert bildet sånn at hun ligner mer en barbiedukke. Lenke til kommentar
Aak1 Skrevet 4. mai 2008 Del Skrevet 4. mai 2008 (endret) "Hu er billig" Hva f**n er det å si?? Dette er vel diskutert før.. Men jeg håper du er klar over at dette ikke er et privat forum. Jeg har flere ganger opplevd at folk jeg har tatt bilder av har finnet veien hit, og da er ikke uttalelser som viser til at hun er billig særlig hyggelig å lese. Ellers er vel det meste sagt.. Jeg liker heller ikke fokusen på beina, å den veggen ser rar ut. Endret 4. mai 2008 av Aak1 Lenke til kommentar
kjeklulf Skrevet 4. mai 2008 Del Skrevet 4. mai 2008 (endret) Hvis man engster seg for det bør man ikke legge ut bildene her eller andre steder i første omgang. Legger man ut bilder her får man tåle at folk forteller inntrykket de får av det som presenteres. Det er ikke vondt ment mot motivet, men sier fotografen noe om det inntrykket som skapes av et slikt bilde. Endret 4. mai 2008 av kjeklulf Lenke til kommentar
Aak1 Skrevet 4. mai 2008 Del Skrevet 4. mai 2008 dette er ikke personkarakteristikken! Det er bildekritikken! Fotografer er heller ikke plastiske kirurger, og man kommer ikke svært langt ved å kommentere utseende på vedkommende. Uansett, så er det vanlig å ta litt hensyn. Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 4. mai 2008 Del Skrevet 4. mai 2008 (endret) Hvis man engster seg for det bør man ikke legge ut bildene her eller andre steder i første omgang. Legger man ut bilder her får man tåle at folk forteller inntrykket de får av det som presenteres. Det er ikke vondt ment mot motivet, men sier fotografen noe om det inntrykket som skapes av et slikt bilde. Gir du meg med det rett til å påpeke at en av dine modeller ikke er spesielt fine/stygge om du legger ut et bilde? Jeg syns hun var fin jeg DeViSoR Hva om hun strakte ut venstrefoten, lente hodet og overkroppen bakover? Endret 4. mai 2008 av Mr. Olsen Lenke til kommentar
kjeklulf Skrevet 4. mai 2008 Del Skrevet 4. mai 2008 Jeg har ikke karakterisert vedkommendes utseende. Modellen er pen nok hun. Det som er påpekt er den posituren hun har (altså noe fotografen har/bør ha vurdert) og den gir meg et "billig" inntrykk. Det som kritiseres er altså det fotografen har mulighet til å påvirke. Særlig understrekes det av at hun ikke virker særlig vant til eller komfortabel med situasjonen. Det er en hårfin grense mellom sexy og billig. Dette bildet (ikke modellen!) faller dessverre på feil side IMO. Lenke til kommentar
Fotofashion Skrevet 4. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2008 flekkede brunkrem? jaja. det er nok skygge som faller uheldig over pannen du mener. Skal få fikset det. Om posseringen får henne til å se billig ut, er jeg ikke med på. Ja omgivelsene er rotete, sånn er det når man tar bilder i en lokasjon og ikke i studio. Er ikke bestandig man har muligheter til å få fjernet alt. Veggen var noe merkelig, men jeg syntes det var kult .. Lenke til kommentar
Fotofashion Skrevet 4. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2008 feridg med bilde nr 2.. mindre rotete bakgrunn da dette er gulvet Lenke til kommentar
Aak1 Skrevet 4. mai 2008 Del Skrevet 4. mai 2008 Rare skygger ved hennes venstre øyenbryn som får det til å se litt rart ut. Ellers synes jeg dette bildet var bedre. Synd at bakgrunnen ble litt ujevn på høyre side også. Lenke til kommentar
Fotofashion Skrevet 4. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2008 syns ikke det jeg da .. du tenker vell på mønster nå? ps! dette er dansegulvet på tiger i trondheim. Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 4. mai 2008 Del Skrevet 4. mai 2008 feridg med bilde nr 2.. mindre rotete bakgrunn da dette er gulvet Gha...! Hola Señorita! Likte begge jeg... hun ser ikke billig ut, på samme måte som madamen til john andre aasen ikke ser horete ut... det er en fotosjanger, ikke strippeklubb. Vi skal ikke fremheve personligheter (med slike bilder) og om man så kan finne et bilde hvor modellen ser billig ut, så kan man ikke kalle det noe negativt... Det blir nesten som å kritisere et bilde av en bronseibis og trekke ned på bildet fordi den er stygg, og har langt nebb, WHAT THE FUCK?! Hold dere til bk, nettby-kommentarer tar man på nettby. Lenke til kommentar
kjeklulf Skrevet 4. mai 2008 Del Skrevet 4. mai 2008 Sukk... Vi forsøker igjen Mr. Olsen: Det er ikke snakk om kritikk av utseendet til modellen men til hvordan fotografen får modellen til å fremstå. Det er en vesentlig forskjell. Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 4. mai 2008 Del Skrevet 4. mai 2008 Jeg er enig i at man bør kunne kommentere måten en modell fremstilles mht posering, men man må være forsiktig med hvordan man formulerer det. Når så mange har reagert på det så må det være litt klossete formulert, så kanskje du bør kikke litt på språket du har brukt. Ellers synes jeg det første bildet ikke var helt vellykket. Jeg synes modellen ser litt usikker ut i et bildet, noe som er helt naturlig. Billig eller horete synes jeg ikke hun er. Det andre bildet er mye bedre i henhold til den genren som bildet befinner seg i. Det er ikke en genre jeg synes er interessant, men jenta er nydelig og gjennomføringen er god nok. Logoen var litt pretensiøs, dog. Hvis den er reklame for et studio eller virksomhet du driver så er det ok, hvis ikke er det pretensiøst. Jeg ser det er en nettside, men jeg ville gjort det litt mindre synlig enn det er nå. Den tar for mye plass, og trekker til seg oppmerksomhet. En grunn er at den er nede til venstre, som er stedet hvor øynene våre ender opp til slutt. Lenke til kommentar
Fotofashion Skrevet 5. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2008 ferdig med en ny.. kunne ha lyst opp bakgrunnen, men da har vi måtte rydde baren noe kraftig først. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå