Gå til innhold

Kaizers på besøk i Lillestrøm

Anbefalte innlegg

1. Mai var Kaizers på besøk i Lillestrøm, her er litt bilder... Terje(den ene gitaristen i bandet) kom flere ganger ganske close opp og poserte...kult : D

Ønsker litt kritikk på bilder, da jeg er ny i konsertfoto-gamet.

Vil du se flere bilder, så ligger det her:

Flickr

post-144398-1209887745_thumb.jpg

post-144398-1209887764_thumb.jpg

Endret av OlafG
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

det første bilde var klart best. Mikrofonen tar litt fokus. Litt synd at man ikkje ser ansiktet også.

Det andre bilde var ikkje særlig bra. Det virker litt uskarpt, vinkelen er ikkje fin, og trommesettet ville jeg kuttet bort. Var nok dårlig lys akkurat da?

Lenke til kommentar
det første bilde var klart best. Mikrofonen tar litt fokus. Litt synd at man ikkje ser ansiktet også.

Det andre bilde var ikkje særlig bra. Det virker litt uskarpt, vinkelen er ikkje fin, og trommesettet ville jeg kuttet bort. Var nok dårlig lys akkurat da?

Personlig synes jeg det andre bildet er veldig bra også. Jeg er veldig fornøyd med lyset. Det er ikke en del av trommesettet, det er en felg som står på et stativ som kontrabassisten spiller på.

Lenke til kommentar

så på linken din. var flere bilder som er mye mye bedre enn det andre bilde ditt her. hadde faktisk slettet dette bort tvert.

stå på. mye fint her!

skal godt forklare hvorfor jeg ikkje snur meg etter dette bilde. det er ikkje særlig med liv i bildet. Derfor er det et helvete på jord å ta bilder av folk som er passive. Nå gjelder jo ikkje dette resten av bandet, og han her kjenner eg ikkje, men etter å ha tatt tusen på tusen av konsert bilder, så vet eg godt kor vanskelig dette kan være.

Endret av aksjetrading
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...