Spillguru Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 Han er ikke engang dømt enda. Det er mot menneskerettighetene å vanskjøtte mennesker uten dom. Din argumentasjon baserer seg på en irrasjonell virkelighetsoppfatning. Koss kan du sei noke sånnt Lenke til kommentar
Rodion Raskolnikov Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 seriemordere ? Det er jo ikkje det samme det er jo bare folk som dreper andre. Sa ikke noe om at det er det samme, du påsto at denne saken var " sykeste eg har lest nokon gang". Jeg supplerte med linker til saker som jeg mener var verre. Om du mener disse sakene ikke er like ille vitner det til absurd prioritering fra din side. Men opplegget rundt denne saken er jo bare heilt vanvittig. At han holder dattera og ungene fanget i kjelleren mens han høvler over dattera i kjelleren sitter kona rett over haude på dei og aner ingenting og sånn går nå dagane i 25 år ! Jeg har fått med meg hva saken går ut på, men takk for å minne oss alle på det igjen. Voldtar ein ein voldtekstmann om han får dårlige celleforhold også nå ??? Hva pokker er det du snakker om? Er FAEN meg jævla respektløst at han får fråtse i luksus der inne i fengsel. Har ikke fått med meg noe om at han skal "fråtser i luksus". Bryr meg langt mere om hvordan de planlegger å gjøre ting best for ofrene enn om at de skal gjøre det verst mulig for ham. ein bør torture når folk er så cruel som det der. Det t fortjener faen meg Maen er 72 han vil dø snart døden er for snillt for eit slikt monster! Hele innlegget ditt er ikke verdt min eller andres oppmerksomhet, men denne delen var et lavmål. Ingen "fortjener" å bli torturert eller henrettet og ingenting kommer ut av det annet enn at en stilner den irrasjonelle lynsjemobben (slike som tror at alvorligheten av et lovbrudd defineres av medieoppmerksomhet). Ka meina du er rett straff da ? Jeg driter i straffen, jeg vil ham ikke vondt selv om jeg har null sympati for ham. Sier igjen: Bryr meg langt mere om hvordan de planlegger å gjøre ting best for ofrene enn om at de skal gjøre det verst mulig for ham. Har du i det heile tatt snøring på ka grusommheter han har har gjort ? Ja. Er det rettferdig at han får gratis pleieheim i fengselet ? Ja. Lenke til kommentar
Jokko88 Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 Syns det ikke er opp til oss å ønske hevn, kan skjønne om ofrene ønsker det, men ikke vi, folk som bare har sett dette på tv og ikke opplevd noe lignende selv. Han får den straffen retten mener han fortjener og vi kan ikke og skal ikke påvirke denne straffen. Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 (endret) Mannen som har bevist sin idioti i Lommemann saken rider igjen. (...)- Han reddet faktisk tre av sine egne barn fra kjelleren. Noe som kan ses på som et utrykk for omsorg(...) Og hva med de resterende som ha låste i kjelleren og holdt innesperret samt sin egen datter som han voldtok? Om han synes det er en så hjemmekoselig liten kjellerleilighet så er han velkommen til å bo der for min del. Enig at denne saken er skrekkelig, og at saken som denne burde bli ikke eksisterende. Men har ikke disse menneskene (til tross for hva de gjør) også rett til et vern og en advokat?! Mannen som holdt sin egen familien inesperret i kjelleren kan umulig har vært stabil i sin psyke, det er alle enige om. Mer er det ikke bra at vi har noen som Staff som sier noe annent en alle andre? Selvom hans utalelser kan virke bissare og på grensen til galskap?!' EDIT: Kode Endret 13. mai 2008 av roberteh Lenke til kommentar
Spillguru Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 Dere hadde vel ikkej brydd dere om Hiter og Quisling og den dere gjengen der gjekk fri heller. Eg bler skremt. Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 Dere hadde vel ikkej brydd dere om Hiter og Quisling og den dere gjengen der gjekk fri heller.Eg bler skremt. Hva har dette med denne saken å gjøre? Lenke til kommentar
Jokko88 Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 Tror uansett ikke at noen her vil at Fritzl skal gå fri. Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 Tror uansett ikke at noen her vil at Fritzl skal gå fri. Nei, men de kommer han ikke til heller. Dessuten er han en gammel mann som sikker ikke har lenge igjen å leve. Og de årene han har igjen kommer han til å bruke på isolat. Dette er de ingen uenighet om. Selvom man kan diskutere om han var klar over hva han faktisk gjorde! Lenke til kommentar
Spillguru Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 Dere hadde vel ikkej brydd dere om Hiter og Quisling og den dere gjengen der gjekk fri heller.Eg bler skremt. Hva har dette med denne saken å gjøre? "Jeg driter i straffen, jeg vil ham ikke vondt selv om jeg har null sympati for ham" SITAT fuckfou FUCK FOU DRITER JO I STRAFFEN SÅ OM HAN DRITER I STRAFFE DENNE MAEN så koffer sko han bry seg om at Hitler sko få straff Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 Dere hadde vel ikkej brydd dere om Hiter og Quisling og den dere gjengen der gjekk fri heller.Eg bler skremt. Hva har dette med denne saken å gjøre? "Jeg driter i straffen, jeg vil ham ikke vondt selv om jeg har null sympati for ham" SITAT fuckfou FUCK FOU DRITER JO I STRAFFEN SÅ OM HAN DRITER I STRAFFE DENNE MAEN så koffer sko han bry seg om at Hitler sko få straff Så denne var ment til brukeren: You Fuck? Da skjønner jeg deg Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 "Jeg driter i straffen, jeg vil ham ikke vondt selv om jeg har null sympati for ham" SITAT fuckfouFUCK FOU DRITER JO I STRAFFEN SÅ OM HAN DRITER I STRAFFE DENNE MAEN så koffer sko han bry seg om at Hitler sko få straff Tenke, SÅ skrive. Lenke til kommentar
Spillguru Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 Dere hadde vel ikkej brydd dere om Hiter og Quisling og den dere gjengen der gjekk fri heller.Eg bler skremt. Hva har dette med denne saken å gjøre? "Jeg driter i straffen, jeg vil ham ikke vondt selv om jeg har null sympati for ham" SITAT fuckfou FUCK FOU DRITER JO I STRAFFEN SÅ OM HAN DRITER I STRAFFE DENNE MAEN så koffer sko han bry seg om at Hitler sko få straff Så denne var ment til brukeren: You Fuck? Da skjønner jeg deg Det var ment til brukeren Yuck Fou ja som skreiv lengre oppe på siden. Når du driter i straffen til eit slikt monster blir eg paff. For og sitere Arnulf Øverland: Du må ikke tåle så inderlig vel den urett som ikke rammer dig selv! Noke og tenke på for ein enkelte virker det som Lenke til kommentar
toysegutten Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 (endret) Det var ment til brukeren Yuck Fou ja som skreiv lengre oppe på siden.Når du driter i straffen til eit slikt monster blir eg paff. For og sitere Arnulf Øverland: Du må ikke tåle så inderlig vel den urett som ikke rammer dig selv! Noke og tenke på for ein enkelte virker det som Øøøh, nå misbruker historiske sitater. Jeg trodde først du var et troll, men du mener visst alvor - og ikke vri det til å bli et personangrep. For hør her: Det rammer ingen urett at Fritzl ikke tortureres. Jeg vil gjerne se et eneste argument for at man skal straffe mannen uten dom, som ikke går på moral. Vet du hva? Jeg tror ikke de finnes. I alle fall ikke om man veier det opp mot de fordelene det gir å faktisk opprettholde rettsstaten. Dessuten er du off-topic med personangrepene dine. Fritzl får sin straff. Poenget til meningsmotstanderne dine her er at Staffs argumenter (i rollen som forsvarer) for at han ikke er et "monster", holder vann. Edit: La til noe. Endret 13. mai 2008 av toysegutten Lenke til kommentar
Spillguru Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 Det var ment til brukeren Yuck Fou ja som skreiv lengre oppe på siden.Når du driter i straffen til eit slikt monster blir eg paff. For og sitere Arnulf Øverland: Du må ikke tåle så inderlig vel den urett som ikke rammer dig selv! Noke og tenke på for ein enkelte virker det som Øøøh, nå misbruker historiske sitater. Jeg trodde først du var et troll, men du mener visst alvor - og ikke vri det til å bli et personangrep. For hør her: Det rammer ingen urett at Fritzl ikke tortureres. Jeg vil gjerne se et eneste argument mot som holder vann for at man skal straffe mannen uten dom. Vet du hva? Jeg tror ikke de finnes. Dessuten er du off-topic med personangrepene dine. Fritzl får sin straff. Poenget til meningsmotstanderne dine her er at Staffs argumenter (i rollen som forsvarer) for at han ikke er et "monster", holder vann. ØHHHHHHHH Koffer blander du inn tortur her ?? Det rammer ingen urett at Fritz ikkje straffes er vel saken her ? ( han sier jo han driter i straff. straff betyr vel ikkje tortur ?? ) og visst det ikkje rammer noken urett at fritz ikkje blir straffa. Ja ka jørr det da ? Lenke til kommentar
Rodion Raskolnikov Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 "Jeg driter i straffen, jeg vil ham ikke vondt selv om jeg har null sympati for ham" SITAT fuckfouFUCK FOU DRITER JO I STRAFFEN SÅ OM HAN DRITER I STRAFFE DENNE MAEN så koffer sko han bry seg om at Hitler sko få straff 1. Poenget er at jeg ikke er opptatt av hva de gjør med ham så lenge han ikke er en trussel lenger og ofrene får behandlingen de trenger. Jeg ser ikke hvorfor jeg som sitter i godstolen her borte i Norge skal bestemme hva som er "passelig straff", jeg er hverken mammaen hans eller en østerrisk jurist. 2. Hvordan klarte du å skrive navnet mitt feil når det står rett der? 3. Ikke få barn. Lenke til kommentar
toysegutten Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 ØHHHHHHHH Koffer blander du inn tortur her ?? Fordi du aktivt argumenterte for det tidligere i tråden. Derfor legitimeres det at jeg satte poenget litt på spissen. Du kan for øvrig lese i svaret mitt at det aldri står noe om at han ikke skal straffes, men at han ikke skal straffes før dommen er falt. Da, til gjengjeld, får han nok en straff som står til gjerningene sine. Lenke til kommentar
Spillguru Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 (endret) "Jeg driter i straffen, jeg vil ham ikke vondt selv om jeg har null sympati for ham" SITAT fuckfouFUCK FOU DRITER JO I STRAFFEN SÅ OM HAN DRITER I STRAFFE DENNE MAEN så koffer sko han bry seg om at Hitler sko få straff 1. Poenget er at jeg ikke er opptatt av hva de gjør med ham så lenge han ikke er en trussel lenger og ofrene får behandlingen de trenger. Jeg ser ikke hvorfor jeg som sitter i godstolen her borte i Norge skal bestemme hva som er "passelig straff", jeg er hverken mammaen hans eller en østerrisk jurist. 2. Hvordan klarte du å skrive navnet mitt feil når det står rett der? 3. Ikke få barn. Du sliter ? Sorry sko sjønnt det når eg las den første posten din. Synes du det er overraskende at ditt navn Yuck Fou kan i farten miskrives til Fuck fou eller fuck you ? Det forklarer jo ein heil del..( Dessuten så skreiv jo roberteh navnet ditt meir feil enn ka eg gjorde ) Og visst det er noken som ikkje bør få barn så er det vel deg ? Du ville vel reagert omtrent sånn som dette her: pappa pappa han nabomannen voldtok meg. -Ok la oss flytte da så han slipper og plage deg merr. Så lenge han ikkje utgjør noen fare lenger så er det jo ikkje vits og bry seg merr? Det er jo det du seie. Endret 13. mai 2008 av Spillguru Lenke til kommentar
Spillguru Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 ØHHHHHHHH Koffer blander du inn tortur her ?? Fordi du aktivt argumenterte for det tidligere i tråden. Derfor legitimeres det at jeg satte poenget litt på spissen. Du kan for øvrig lese i svaret mitt at det aldri står noe om at han ikke skal straffes, men at han ikke skal straffes før dommen er falt. Da, til gjengjeld, får han nok en straff som står til gjerningene sine. Det kan ikkje ha vert at eg og satte ting litt på spissen når eg sa det ? Sjønner ikkje kordan du kan sei han ikkje fortjener straff uten dom. Han er vel like skyldig uasett om han blir dømt eller ikkje. Om han ikkje blir dømt så må jo samfunnet straffe han. Eller skal han bare gå fri putte ungene tilbake i kjelleren og forsette Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 "Uskylding inntil det motsatte er bevist"? Lenke til kommentar
Spillguru Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 "Uskylding inntil det motsatte er bevist"? Er det ikkje bevist han er skyldig ? Går vel ikkje an og få klarer bevis enn dette her? Eller dekker han egentlig over alt for siden 2 år eldre bror ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå