SpeCtaCelus Skrevet 5. mars 2003 Del Skrevet 5. mars 2003 hvilket skjermkort anbefales til videoredigering? Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 5. mars 2003 Del Skrevet 5. mars 2003 Skjermkort har ingenting med videoredigering å gjøre... Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 5. mars 2003 Del Skrevet 5. mars 2003 jo hvis du skal ha output til vhs. hva slags kamera dv/analogt hva skal du sende filmen til har du dvdspiller og hva støtter den, svcd/vcd eller hva? Lenke til kommentar
SpeCtaCelus Skrevet 6. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2003 jeg har analogt kamera, jeg vil ha filmene mine inn på pcen. og så komprimere de og så brenne de til dvd plater. Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 6. mars 2003 Del Skrevet 6. mars 2003 Da trenger du et kort med videoinngang (noen skjermkort har det, men du får kjøpt egne kort til dette),og DVD-brenner. Lenke til kommentar
SpeCtaCelus Skrevet 7. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2003 Så, vilket skjermkort kan jeg kjøpe som har video-inn og hele pakka, som tillig har en gunstig pris? Lenke til kommentar
muffe Skrevet 7. mars 2003 Del Skrevet 7. mars 2003 AIW kortene med radeonbrikke pleier å være bra. Disse har også antenneinngang, slik at du kan se på TV via PC'en Lenke til kommentar
ERaZeR_ Skrevet 7. mars 2003 Del Skrevet 7. mars 2003 kjøp DPS Velocity! ..hvis du har råd! Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 7. mars 2003 Del Skrevet 7. mars 2003 Kjøp et tvkort og et redigeringsprogram, holder vel det. skjermkort med composite inn er f.eks gainward men de har hastt problemer kjøp et tvkort av kvaliet så resultatet holder seg optimalt sjekk om dvdspiller støtter vcd eller svcd Lenke til kommentar
SpeCtaCelus Skrevet 7. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2003 Det er en S utgang på kameraet, hva bruker jeg da? Hvilket skjermkort (helt konkret) skal jeg kjøpe? og/eller hvilket anna utstyr? Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 7. mars 2003 Del Skrevet 7. mars 2003 Du kjøper et tvkort med s-video inn (tror folk her liker haupenhage eller hva det heter), du kjøper en lydkabel fra kamera til tvkort og en s-video kabel fra kamera til kort, så trykker du på capture på pcn og tvkortet tar opp. Så er det på tide å redigere, her er mange forslag for de som har alt for mye penger adobe premiere eller noe (finalcut om du har mac), for oss dødelige så har dazzle pinnacle og amnge andre redigeringsprogrammer som er enkle og virker. Ellers så følger et med me og xp som heter windowsmoviemaker (har ikke prøvd det) Bare pass på å få et tvkort som har kvalitet på innputen så du ikke blirskuffet, Hva anbefaler folket? (går ann å søke også) Lenke til kommentar
SpeCtaCelus Skrevet 7. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2003 da funker denne fint da? http://www.pinnaclesys.com/ProductPage.asp...008&Langue_ID=2 Finnes også på konplett.no Tar jeg "hart" i eller? Lenke til kommentar
boff Skrevet 7. mars 2003 Del Skrevet 7. mars 2003 Har jobbet litt med video på amatørplan. Bruker et 7200-Radeonkort med TV ut/inn. Er godt fornøyd med kvaliteten på video in, men må kobles via videospiller for å få inn TV. Radeon 9000 er vel det beste kortet av denne typen med video in (for øyeblikket) Lenke til kommentar
JuBi Skrevet 7. mars 2003 Del Skrevet 7. mars 2003 http://www.komplett.no/k/ki.asp?action=inf...ID=&GrpID=&s=sr Lenke til kommentar
SpeCtaCelus Skrevet 9. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2003 Jeg pluket ut noen tv-kort som kan brukes, så håper jeg på tilbakemelding fra folk som har prøvd disse produktene før :smile: http://www.komplett.no/k/k.asp?ck=1&r=1&ac...p=19055&AvdID=6 http://www.komplett.no/k/ki.asp?action=inf...24&GrpID=6&s=pl Så er det et på multicom--->datautstyr-->skjermkort-->MPEG/TV-kort--> Hauppauge WinTV PVR 250 PCI Da trenger jeg ikke et så veldig bra skjermkort heller da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå