Gå til innhold

Chill på Viasat 4 er noe lureri!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Alle de programmene er bare lureri, tror jeg!

Godt mulig, men Chill ble tatt av lufta etter litt over et år og klagene mot dem har vært overveldende. Mess og Sonen har holdt på mye lengre uten at konkuransetilsynet har funnet grunn til å reagere.

Alt av slike programmer er kynisk TV som kun er ute etter å melke folk for penger, men Chill skilte seg ut på flere måter og ikke minst av den grunn at de drev med svindel...

Lenke til kommentar
  • 1 år senere...

Satt akkurat og zappet, og stoppet opp på Sonen på TV2 av en eller annen merkelig grunn.

Der kjørte de en "konkurranse" hvor deltakerne skulle sende inn sms for å få to meldinger på rad med navnet sitt. Dette klarte selvfølgelig ingen i løpet av 30 minutter, men mange "var i nærheten" med sine annenhver.

Det som slo meg var at det er jo kjempeenkelt for moderatoren i Sonen å jukse med dette. De kan jo både luke ut og endre rekkefølgen på meldingene før de vises.

Jeg blir så sinnsykt provosert av sånt...

Lenke til kommentar

Det var oppfriskning av en gammel tråd :D

Eller så kan de bare si... "herre gud, nå må dere sende inn... første som får to på rad vinner" også er det noen som vinner i løpet av 10 sekunder... så kan de gjenta meldingen "første med to på rad vinner". Selv om de egentlig har en vinner. Når flok slutter å sende meldinger så skifter de tema og lager en ny konkurranse.. la oss si det tar ca 25 minutter om de har med seg 100 se'ere som sender inn 6 meldinger hver.

Endret av Cri
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...