Gå til innhold

Chill på Viasat 4 er noe lureri!

Anbefalte innlegg

Jeg ble liggende her en natt å lete gjennom kanalene og kom innom Chill TV på Viasat 4. Der slengte jeg meg med på en konkuranse (for andre gang siden de begynte sendingene) med en eller annen premie. Svaret var rimelig enkelt, men de programlederne vet virkelig å tyne penger ut av folk. De drar det ut i flere timer ved å kverulere på skrivefeil, helt umulige varianter av "det rette svaret" osv. Den ene av de to gangene sendte jeg inn riktig svar ganske fort og da sa plutselig programlederen ved PC-en av de hadde en vinner. Etter kort tid så ble programlederen foran skjermen helt rar i trynet og begynte å lete etter en måte å vri seg unna på. Da begynte han å skulle ha en spesiell farge i tillegg til svaret og trakk tilbake gevinsten!

Det kostet (til mitt store sjokk:) 30 kr pr. melding, noe jeg ikke forestilte meg i min villeste fantasi, hvis jeg skulle fortsette den håpløse jakten på "riktig svar"! Man kan selv tenke seg hva dette koster hvis man skal begynne å gjette på et svar som ALDRI stemmer før de legger ut siste "hint" helt på slutten av konkuransen. Tipper man "gjetter feil" uansett hva man sender inn til dem. Premien er også som regel såpass dårlig at du ender nok ofte opp med å betale mer for meldingene enn det premien er verdt. De reklamerer med PS3, Ipod etc, men når du først har klart å vinne konkuransen og tror du har vunnet noe stort når du endelig har kommet gjennom nåløyet, så viser det seg at man i tillegg må trekke blant masse premier og man kommer sannsyneligvis til å ende opp med et gavekort på pizza fra Dolly e.l. (det har skjedd de gangene jeg har sett) i stedet for den Playstation de har snakket om hele tiden. Du skal ikke regne mye i hodet for å skjønne at meldingene du har sendt, som oftest ender opp med å koste mer en premien er verdt...

Etter dette sendte jeg dem en mail der jeg skrev hva jeg mente, uten å få svar selvfølgelig. Det nytter selvfølgelig ALDRI å prøve å kommunisere med dem på sending, da de ikke viser meldinger som ikke passer dem og i tillegg koster det 10 eller 20 kr pr. melding, så det koster en del å krangle med dem. De som har prøvd å si sin mening, blir latterliggjort på direkten eller ignorert. Flere har reagert og sendt inn klagemeldinger på direkten ang. konkuransene, men disse får ingen respons/forklaring på hvorfor svar i konkuranser blir ignorert.

Jeg har sett på dette programmet 2-3 ganger nå (noe man fort kan ende opp med å gjøre hvis man "switch'er" innom akkurat når programlederne reklamerer om de store premiene deres), men nå er det nok. Det å vinne disse konkuransene er nesten umulig uten å bruke en formue! Se bare på disse "seerne skal sende inn 650 meldinger (30 kr pr. stykk) med riktig svar på en konkuranse"-tullet deres, der programlederne skal gjøre et eller annet tøv, som alt fra å vise kløft til å kaste vann på hverandre når dette antallet er oppnådd. Det sier vel det meste! "Vinneren" trekkes ut blant langt over 650 innsendte svar! Du har større sjangs på å vinne på Flax eller Oddsen (og det koster mindre i tillegg)...

Problemet er bare at de er sååå plaget med å få "feile" svar på disse konkuransene med en gang det begynner å nærme seg det antallet meldinger de krever, slik at det strykes bestandig masse "svar" underveis slik at folk må sende inn enda flere svar på konkuransen for å nå kravet deres. Spørsmålene er f.eks "Hvilken verdensdel ligger Norge i?". Tror noen at folk over 18 år sender inn feil svar på et slikt spørsmål?!? Neppe! Mye tyder på at dette er så arrangert at det lukter lang vei og at de arrangerer det slik at det aldri oppnås riktig antall meldinger før max 15 min. før programmet er ferdig. Tviler på at det er en tilfeldighet...

Slik driver de på HVER gang jeg havner innom dette programmet ved en tilfeldighet og jeg fatter ikke at folk ikke skyr dette tullet som pesten og at Chill får lov å holde på slik som de gjør. Er det virkelig noen her inne som ser på dette programmet og deltar på konkuranser uten å føle seg lurt etterpå? Jeg føler meg totalt idiot etter å ha deltatt på dette lureriet, selv om jeg sannsyneligvis har sluppet billig unna med kun ca. 200 kr rett i søpla, og jeg vil sterkt anbefale andre til å holde seg unna dette pengesluk-programmet.

Vel, her er i allefall min advarsel til de som tror at dette er seriøs TV... Styr unna eller vær forberedt på å bestandig måtte sende en melding til så lenge sendingen varer, hvis du ønsker å oppnå noe i deres "konkuranser"!

Endret av LiamH
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Helt enig !

Jeg har bare vært med på konken dems 1 gang og sendte kun 1 sms da de fortalte at "i kveld skal vi gi 1 vinner 1 ny mobil" Legg merke til at de sier I KVELD SKAL VI TREKKE EN VINNER SOM VINNER >> feks mobil. Det som er med hovedpremiene er at de går bare ut 1 gang i måneden.. alle andre kvelder så er det som du sier gave kort og diverse. Dette gjelder ikek bare CHILL, men alle de andre natt/morgen chatt sendingene. Det er tullete konker som er såpass enkle at nesten alle kan svare også sier de hele tiden : Det er helt utrolig.. ingen har svart riktig ennå.. send inn flere svar, mens i virkeligheten har moderator allrede snappet opp sikkert 40 riktig svar på under 5 min etter konken begynnte.

Dessuten om du forsøker å kommunisere på chatten så får du bare spørsmål tilbake sånn at du skal sende inn ennå flere spørsmål og det koster såklart 5-10kr meldingen.

Jeg har somsagt bare sendt inn 1 sms på 1 konk, men det er lett å observere masingen og hvordan det er lagt opp for å tømme lommeboka til ensomme fjortisser som vil ha en PS3 eller en ny mobil elns.

Styr unna

Lenke til kommentar

Glad for at det ikke bare er meg som opplever dette! Makan til en gjeng med uspekulerte drittsekker skal man lete lenge etter! Synd det er så mange som lar seg lure natt etter natt av dette tullet og den kyniske pengemaskinen de driver. Tenk så mye penger de drar inn og hvor lite de gir tilbake. Det koster INGENTING å lage dette søppelet og en "vinner" må betale en formue for en liten dritt-premie (pluss at alle andre som deltar spyr inn penger). Er det mulig å tjene så mye penger på å yte så lite som de gjør?!? Det er helt makabert! De har ingen respekt for andres penger og overser deg hvis du ikke er "positiv" og fortsetter å bruke en formue hver natt.

Det mest komiske er at hvis man skriver noe til dem som de ikke vil høre, så begynner de å tute om at man lager dårlig stemning, gjør narr av deg, kaller deg negativ og masse annet tull. Betaler man derimot 20-30 kr hver gang man skriver noen linjer til dem, så er de "såååå kule" og responderer med å tigge etter flere innsendte meldinger (på DIN regning selvfølgelig).

Skulle likt å se om ikke disse programlederne også ville blitt litt "negative" hvis noen krevde 20-30 kr av dem hver gang de ville si en setning... :roll:

Skulle ønske at de som er hektet på denne dritten sluttet å tro at disse svina er hyggelige og at de driver med noe anstendig. De lurer ræva av deg, drar ut så mye penger de klarer av telefonregningen din og ler av deg hvis man stiller spørsmål ved det...

Fy faen, så provosert jeg blir av dette! Hvordan skal man få seerne til å forstå hva de VIRKELIG driver med bak denne "kule" fasaden som er dekorert lettkledde glamour-modeller som viser kløft og lovnader om store premier i "lette konkuranser"?

Lenke til kommentar

Som jeg sa... alt er lagt opp til å tjene penger på det.. og det er nok direkte linket til hvilken lønn de får. At de gjør narr av "dårlig stemning folk" er for å starte en diskusjon vi SMS.. noen vil være sympatiske til den som blir "ertet" og faste medlemmer vil komplimentere moderators synspunkt. Dermed mange sms og mer penger..

Lenke til kommentar

Er dette sant? Prøver de virkelig å tjene penger på å lure folk som ikke har evne til å ta vare på pengene sine?

30kr per melding? Men det er jo dyrt. Har dere prøvd å si fra? Er de klare over hvor dyre meldingene deres er?

Er dere virkelig seriøse nå? :cry:

Har dere liksom avslørt Chill nå?

Fikk nesten vondt av å lese innleggene deres. Virker som dere slo på tven og faktisk forventet farmors frokost-quiz med premier til alle snille barn, men ble møtt av den virkelige verden.

Pass dere for reklamene fra Jamba da. De lurer faktisk folk de også.

Har bare godord til slike som Chill og Jamba, jeg. I motsetning til Robin Hood så tar de ikke fra de rike og gir til de fattige, men de tar fra de som åpenbart ikke vil klare seg senere i livet og gir til seg selv. Mer enn godt nok for min del. De som blir lurt og snyltet av Jamba og Chill er de vi 10 år senere leser om i avisene "gikk i fellesgjeldfelle" "drømmebolig ble mareritt" "pyramidespill var lureri".

Da er det like greit at de blir luket ut av Chill med en gang.

Lenke til kommentar

Det er jo en kopi av tv2`s Sonen og TVN`s MessTv(PessTv)

Bare at de kansje er enda mer slu og grådig. Jeg må bare le høyt når jeg ser en av de bimbojentene foran kamera med oppbrettet bluse , for og lokke ensome og andre folk til og svi av penger på de drittkonkuransene

Fuck them , Fuck them all!

Lenke til kommentar
Er dette sant? Prøver de virkelig å tjene penger på å lure folk som ikke har evne til å ta vare på pengene sine?

30kr per melding? Men det er jo dyrt. Har dere prøvd å si fra? Er de klare over hvor dyre meldingene deres er?

Er dere virkelig seriøse nå? :cry:

Har dere liksom avslørt Chill nå?

Fikk nesten vondt av å lese innleggene deres. Virker som dere slo på tven og faktisk forventet farmors frokost-quiz med premier til alle snille barn, men ble møtt av den virkelige verden.

Pass dere for reklamene fra Jamba da. De lurer faktisk folk de også.

Har bare godord til slike som Chill og Jamba, jeg. I motsetning til Robin Hood så tar de ikke fra de rike og gir til de fattige, men de tar fra de som åpenbart ikke vil klare seg senere i livet og gir til seg selv. Mer enn godt nok for min del. De som blir lurt og snyltet av Jamba og Chill er de vi 10 år senere leser om i avisene "gikk i fellesgjeldfelle" "drømmebolig ble mareritt" "pyramidespill var lureri".

Da er det like greit at de blir luket ut av Chill med en gang.

En ting du burde forstå, før du begynner å underholde med din sarkasme og din fantastiske evne til å prøve å gjøre folk til idioter, er at min tråd faktisk er rettet mot disse "idiotene" som du kaller dem. Det er faktisk slik at ting ikke er slik som det kommer frem i sendingen, noe INGEN automatisk skal være klar over! Dette programmet står faktisk frem som seriøst og legimitimt, men etterhvert som man ser på og deltar, så kommer det frem mer og mer etterhvert. De tingene det gjelder føler jeg er greit å få frem, slik at mange ikke trenger å gå i samme fella. Chill er ikke i nærheten av f.eks Frokost-quiz på TV2, selv om konseptet er det samme. Frokost-quiz har klare regler, bevistgjøring av fremgangsmåter og de informerer seerne om korrekte opplysninger ang. premier og spilleregler! Det gjør ikke Chill! De endrer regler og fremgangsmåter, holder tilbake informasjon om premiering og driver markedsføring med stripptease og falske løfter. Ser du virkelig ikke forskjellen?

De fleste vet at dette er kynisk TV og at de prøver å dra penger ut av folk. Mess TV og Sonen har drevet på i flere år, men Chill er faktisk mye verre i både aggresivitet og metoder de tar i bruk. Det er en del ting som foregår bak kamera som mange ikke er klar over før man har deltatt og begynner å se metodene de bruker. Da er det ikke lenger snakk om kynisme, men rent lureri! Det at du drar frem Jamba, sier jo også hvor totalt du har misforstått denne tråden. Jamba er ikke lureri, det er dyre og verdiløse produkter som selger på grunnlag av en hype, men de er i allefall ærlige og alle opplysninger du trenger å vite står på skjermen når de reklamerer for seg selv. Derfor vet i allefall folk hva de begir seg ut på når de innvolverer seg, i motsetning til Chill. Om de som bruker penger på Jamba er idioter uten fremtid, får bli opp til hver enkelt å vurdere.

Har ingen klart å lure deg da? Er du så smart? Tviler! Det er rett og slett snakk om å finne metoden Chill bruker og mange ser ikke mønsteret før de har kastet bort en hundrelapp. At man er skeptisk og holder seg unna er en ting, men ikke forveksel de som er totalt avhengig av denne dritten og de som oppdager svindelen (ikke at de prøver å tjene penger, men at de faktisk SVINDLER folk) etter kort tid. De som er avhengige er langt ute å kjøre og ja, disse vil slite i løpet av livet. De jeg retter meg mot, er de som enda ikke har vært borti dette og som kanskje en gang føler for å hive seg med på en av deres konkuranser etter å ha hørt på løgnene til programlederen.

Det du tror er at jeg føler at jeg har oppdaget noe nytt. Det er overhodet ikke riktig. Som sagt, de fleste vet om disse programmene, men Chill bruker metoder som jeg mener er ulovlige! Mange som ser på tar høyde for at disse programmene i det minste er legimitime i sine metoder (noe norsk lov krever), men jo mer jeg har sett på, jo mer får jeg inntrykk av at det de driver på med er ulovlig.

Derfor skriver jeg inn her for å høre om andre har samme oppfatning. Hvis det viser seg at det stemmer, så er det en telefon/mail til Forbrukerombudet og de er tatt av luften. Prisene på deres meldinger er heller ikke noe sjokk (med mindre det er første gang man ser på), men jeg føler for å ta med i innlegget slik at de som leser faktisk forstår hvor dyrt dette er i forhold til hva de kan forvente tilbake. Poenget er at hvis premien står i stil med prisen for å delta, så er det helt greit, men på Chill gjør det ikke det og det kommer ikke frem i sendingen! M.a.o., hadde premien faktisk vært en PS3, iPod etc slik som de gjentar under hele sendingen på tekstskjermen, så hadde 30 kr vært forståelig, men det viser seg at de på slutten av konkuransen gjør en helt annen vri, nemlig å trekke blant masse annet verdiløst tull og i tillegg vrir og endrer på det svaret de er ute etter, selv om de oppgir at dette er "kjempelett". Det de glemmer å si, er at de er ute etter den korrekt skrevne latinske betegnelsen på svaret, gjerne skrevet slik det omtales i det gamle testamentet etc hvis du skal ha forhåpning om å få svaret ditt godkjent. Hvem skal egentlig være klar over dette før noen forteller dem det eller de erfarer det? Det står ingenting på skjermen om det under sendingen og det er derfor totalt urimelig og rent lureri! De fleste interaktive show gjør folk oppmerksom på kriteriene når de reklamerer for sine premier og de holder seg til enkle og greie svar, men det gjør ikke Chill! Du er nødt til å følge med i hele sendingen for å få vite om dette. Er det lovlig eller er det markedsføring utenfor norsk lov? Det at programlederen endrer/"modererer" på det svaret de er ute etter hvis det er behov for det, er heller ikke vanlig i noen andre konkuranseformer og heller ikke noe som alle "idioter" (som du kaller dem) burde forvente seg eller automatisk vite! Det å forvente seg at programmer som vises på norsk TV skal være i tråd med norsk lov, er heller ikke det samme som å være idiot!

Sist, men ikke minst, ikke tro at alle som faller for dette lureriet (igjen, ikke kynisme, men lureriet) er komplett hjernedøde! Mange er unge og mange ser rett og slett ikke metodene de bruker før ETTER at meldingene er sendt. Hvis min tråd het: "Chill er kynisk TV!", så hadde din post vær et blinkskudd, men det du ikke helt forstår er at jeg mener det er komplett lureri og at det er ulovlig! Se forskjellen! Videre prøver jeg å forklare hvorfor jeg påstår dette, slik at de som er uenig eller enig, kan ytre sine tanker. Enten er dette ulovlig eller så er det så totalt på kanten av loven, at jeg føler for å si min mening om hvor utspekulert og i grenseland dette programmet er. Hvis du kun ønsker å bruke det som en mulighet til å være frekk, sarkastisk og samtidig promotere din feilfrie tankegang som liksom aldri har gått på en svindel, så er det helt greit, men du ser ikke ut til å ha helt forstått poenget mitt...

Beklager min lange post, men det ser ut til at du må ha ting inn med teskje, selv om du prøver å fremstå som veldig glup og full av livserfaring...

Endret av LiamH
Lenke til kommentar
Hmm joda, kan si meg litt enig i den skildringen , selv om det virker som du har blitt storsvindla hele livet, slik du skriver

Som sagt, jeg føler ikke at jeg er den som, på langt nær, har blitt mest lurt av dette programmet, tvert imot, men det irriterer meg så grenseløst at de sitter der natt etter natt og fortsetter på det samme viset uten at det får konsekvenser.

Det har i utgangspunktet ingenting med meg personlig å gjøre. Det er noe med den sleske gjengen der som tenner ett sinne i meg, både i måten de driver på og måten de slipper unna med det. Tror det går mer på at jeg rett og slett er blitt for lite svindlet, slik at når jeg først opplever det (i en ganske liten grad), så blir jeg ganske forbannet, særlig når det foregår på norsk TV som masse unge mennesker ser på.

Jeg klarer bare ikke å godta det, eller rettere sagt, man skal ikke godta det! Derfor legger jeg inn denne tråden i håp om at de får som leser den kanskje styrer unna neste gang de switcher innom dette tullet, istedet for å la seg lure av den personen som sitter der og lyver om gull og grønne skoger.

Hadde det kun dreid seg om en eller annen liten luguber ting i dette programmet, så hadde jeg ikke reagert. Mess-TV og Sonen har ikke akkurat 100 % rent mel i posen de heller, men Chill er rett og slett lureri fra begynnelse til slutt. Jeg er helt overgitt over at de kan drive på slik og fortsatt få lov å til å eksistere på norsk TV. Jeg lurer derfor rett og slett på om andre også ser/har sett de samme tingene som meg og det er også blant annet det denne tråden handler om. Verre er det ikke...

Endret av LiamH
Lenke til kommentar
Mess-tv, Sonen, Chill og lignende programmer er programmer av og for *******!

Jeg regner med at ******* er ment som noe svært negativt og jeg er enig, men jeg ser det ikke som at personer som ser på og ønsker å delta i deres konkuranser er idioter i utagangspunktet. Jeg ser heller at programmet og måten det drives på, ender opp med å gjøre folk til idioter og man føler seg ganske dum etter kort tid som seer/deltaker...

Jeg vil også gjøre det klart at jeg kun reagerer på deres konkuranser. Når det kommer til underholdningsverdi og innsatsen til programlederne, så er den lik null og noe jeg ikke en gang gidder å kommentere ytterligere! Det at noen kan sitte å se på dette og bli underholdt uten å delta på konkuranser eller ved å kun sende inn tekstmeldinger på skjermen, er for meg et uløselig mysterium...

Endret av LiamH
Lenke til kommentar

Grunnet dårlig tid her og nå fikk jeg bare lest første innlegget, skal ta meg tid til å lese de resterende senere i natt, uansett: så fuckings absurd, MEN, er dette LOVLIG? Sånn i det hele tatt? Er jo feil "markedsføring", bør vel gå inn igjennom en eller annen markedsføringslov det der.

Lenke til kommentar
Ikke nok med dette, de pleier også å ha programledere som heller kunne vært modeller.

Og de har "vil du gjøre programlederen våt"? Send 500 meldinge så tømmer jeg en bøtte med vann over henne!

Denne puppe-bimboen som sitter der og viser kløften sin for penger fra seerne, er faktisk glamour-modell på ordentlig og heter Anita Lindvall...

Det at de driver med slike "send 500 meldinger"-greier, er i og for seg greit, for hvis man velger å henge seg med på noe slikt, så har du alt for mye penger og man vet i utgangspunktet at pengene dine blir brukt på noe helt verdiløst.

Det som jeg reagerer på, er at når folk driver å sender inn meldingene til 30 kr. pr. stykk til disse "500 meldinger"-konkuransene, så endrer de på regler og fremgangsmåter underveis for å tyne mer penger ut av folk, i tillegg til at de klager over "feile svar" på de mest patetisk enkle spørsmål, slik at de kan gå tilbake og slette unna svar som er kommet og dermed må seerne fortsette å sende inn enda flere meldinger for å oppnå det tøvet som programlederne lover å gjøre. Dermed klarer de HVER GANG å dra disse stuntene gjennom hele sendingen, noe som i utgangspunktet er en alt for umulig tilfeldighet til at det kan skje hver natt. Det er her jeg mener det går forbi det som jeg kaller kynisme og sleip markedsføring (som er lov) og heller går over til noe som jeg ser på som lureri, løgn og lovbrudd. Disse "500 meldinger"-konkuransene er kyniske, sleip og verdiløse (det vet de fleste), men når de endrer på reglene/fremgangsmåtene og tyner enda mer penger fra folk på et "produkt" som allerede er verdiløst, så er det gått langt over alle grenser! Dette i tillegg til alt det andre jeg har nevnt, har fått det til å renne over for min del...

WhoWantWhat: Om dette er lovlig eller ikke, er nettopp det jeg prøver å finne ut av. Jeg tror ikke det, men hvis det lovlig, så er det så på kanten av loven, at jeg føler for å gi min advarsel her inne og samtidig fortelle hva jeg reagerer på, slik at de som leser dette, kan tenke seg om to ganger før de hiver seg med på en av deres verdiløse konkuranser...

Endret av LiamH
Lenke til kommentar

Tror faktiskt der er helt innenfor lovens grenser. Hadde det derimot vært medlems regulert så kunne det vært en grense. Det som er kynisk er vel at det kanskje holder svake unge sjeler oppe utover natten og i tillegg tyner penger ut av en gruppe mennesker som allrede har lite. Nemlig fjortisser.

Lenke til kommentar

så på dette programmet for noen dager siden.. og da hadde de den veldig artige konkurransen.. "den som sender inn flest meldinger får premie (en nøkkelring ell no lignende) altså den som sender inn FLEST meldinger a kr 30 pr stk...

det er helt ufattelig at det er i det hele tatt mulig!

Lenke til kommentar
Tror faktiskt der er helt innenfor lovens grenser. Hadde det derimot vært medlems regulert så kunne det vært en grense. Det som er kynisk er vel at det kanskje holder svake unge sjeler oppe utover natten og i tillegg tyner penger ut av en gruppe mennesker som allrede har lite. Nemlig fjortisser.

Vel, nå har de tydeligvis begynt å vise ALLE premiene (inkl. pizza-gavekortet) du KAN vinne hvis du spyr inn meldinger på deres største konkuranser, så noe har i allefall skjedd siden sist jeg switchet innom. Tror ikke de hadde begynt med det med mindre noen har gitt beskjed til Konkuransetilsynet e.l. slik at de har blitt påbudt å begynne med det. M.a.o. så har de brutt loven frem til nå hvis det er tilfellet eller så varierer fra sending til sending om de informerer seerne om hva dette "premie-drysset" egentlig går ut på. Jeg har i allefall ikke sett det før nå. Kan godt hende at Konkuransetilsynet har oppdaget dette selv, men det var ganske mange irriterte seere sist gang jeg så på for en god stund siden, så det skulle ikke forbause meg om noen har rapportert dem.

Likvel, så er dette tullet med "feile svar" på latterlig enkle spørsmål, veldig betenkelig og ulovlig hvis det er tilfellet at de lyver. Disse større konkuransene med svar som ingen kan gjette riktig på før stort sett alle bokstaver i svaret er avslørt (noe som selvfølgelig kun skjer like før sendingen er over), er også ganske betenkelig, men likevel ikke direkte ulovlig. Vet ikke hva man skal kalle en slik konkuranse der det er umulig å tippe rett svar (programlederen påstår selvfølgelig at det er lett), selv om man gjetter så mange ganger man vil til 30 kr pr. melding...? De drev i allefall på å "modererte" svaret alt etter hvor mange meldinger de hadde behov for å få inn den gangen jeg var med, noe jeg sterkt tviler på er HELT innenfor norsk lov. Om de driver på med dette enda, vet jeg ikke...

Det er i allefall ikke lov å drive konkuranser der de bruker strippeshow for å få inn flest mulig meldinger på norsk TV, det er helt sikkert! Mulig de slipper unna når de ikke viser brystvortene til programlederen (selv om de ramlet ut et par ganger når jeg så på :!:), men det er så på grensen som det kan bli og direkte utspekulert kynisme.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324

Fakta : Mess TV , Sonen og andre er finansiert av SPECTRE.....helt sant ;)

Bare innrøm at Ørn Jørn Bjørn er kul....elsker den galningen lol !

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...