Niqābninja Skrevet 4. mai 2008 Del Skrevet 4. mai 2008 I anledning av at mitt gamle tastatur har blitt plagsomt slitt, har jeg bestemt meg for å kjøpe meg et nytt og lurte da på om noen har et lav-profil tastatur å anbefale? Lenke til kommentar
Green_Monster Skrevet 4. mai 2008 Del Skrevet 4. mai 2008 lav profil? som i billig eller tynt.. trådløst? (sent på kvelden/tidlig på morgenen... ettersom... men må ha det inn med teskje nå) Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 4. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2008 (endret) Vel, lave taster, tenkte jeg. Som på en laptop edit: Kanskje lav-profil ikke er riktig betegnelse, men jeg har vel egentlig ikke så forbanna mye kunnskap rundt tastatur sånn sett. Endret 4. mai 2008 av bazukh Lenke til kommentar
Green_Monster Skrevet 4. mai 2008 Del Skrevet 4. mai 2008 Microsoft har ett trådløst ett som jeg er veldig fornøyde med. Bruker det som ett media tastatur når jeg har PC-en på Tv'n. Gode taster som er som på laptop, har med en slags finger-touch pad så du trenger ikke mus om du bare skal velge ting vi mus en gang i blant + en del andre funksjoner. https://prisguiden.no/product.php?productId=76042 Lenke til kommentar
Mit Skrevet 4. mai 2008 Del Skrevet 4. mai 2008 (endret) Jeg kan anbefale Mist Oghma. Det er veldig godt og skrive på, det sklir ikke så lett på skrivebordet og det er ganske så pent og se på, prisen er heller ingen ulempe. Tastaturet kunne gjerne vært i aluminium hele vegen og hatt en USB-hub men det er grenser for hva man kan forvente for 300kr. En trådløs variant hadde også vært fint. Jeg kan jo nevne at en tast var løs da jeg fikk det, sansynligvis har dette en sammenheng med den noe deformerte esken tastaturet kom i, uansett var dette enkelt og fikse selv. Test: http://www.hardware.no/artikler/mist_oghma/46263/3 Endret 4. mai 2008 av Mit Lenke til kommentar
Howard_ Skrevet 4. mai 2008 Del Skrevet 4. mai 2008 Bruker selv logitech ultraX. Har hatt det i 2 år nå trur jeg, og vil aldri bytte det ut så lenge det holder. Veldig enkelt med lite ekstra,bare et tastatur. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå