another_visitor Skrevet 4. mai 2008 Del Skrevet 4. mai 2008 er på utkikk etter en ny mailklient som kan erstatte Outlook: - mulighet for å importere Outlook .pst filer - kalender med reminders (tasks) - mulighet for å ha flere separate e-postkontoer - mulighet til å ha delte e-postmapper mellom de forskjellige e-postkontoene Noen som har noen tips? Lenke til kommentar
Thorsen Skrevet 4. mai 2008 Del Skrevet 4. mai 2008 (endret) Du kan skjekke ut Thunderbird, dog jeg vet ikke om den har kalenderfunksjon. http://www.mozilla-europe.org/en/products/thunderbird/ Endret 4. mai 2008 av Thorsen Lenke til kommentar
RattleBattle Skrevet 4. mai 2008 Del Skrevet 4. mai 2008 Kalender til Thunderbird: https://addons.mozilla.org/en-US/thunderbird/addon/2313 Lenke til kommentar
another_visitor Skrevet 5. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2008 har Thunderbird muligheten for å velge mellom flere forskjellige mailkontoer under oppstart, samt mulighet til å dele e-postmapper mellom de forskjellige kontoene? Dvs.. med Outlook som eksempel: - hver e-postkonto har sin egen innboks (.pst fil) - i tillegg deler de forskjellige kontoene en separat .pst fil med mapper for å lagre enkelte mailer. Skal ta en titt på den Lenke til kommentar
RattleBattle Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 Bortsett fra at TB lagrer i standard mbox-format, er det mulig det du beskriver, ja. Lenke til kommentar
another_visitor Skrevet 7. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2008 Oki har testet litt, et stort minus her er at man ikke kan importere .pst filer inn i TB på noen enkelt måte såvidt jeg kan se. Har backet opp alle mailboksene mine og har ikke Outlook tilgjengelig, ut fra litt googling ser det ut som eneste godkjente metoden å importere .pst filer til TB er å gjøre dette via en ferdig oppsatt Outlook / Outlook express. Noen som har klart dette på annet vis? Er ikke aktuelt å få tak i Office for først å sette opp alle e-postkontoen i Outlook kun for å få de importert inn i FB, da forsvinner litt av hensikten her. PS - .pst filer kan ikke importeres direkte inn i Outlook express Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå