Gå til innhold

Den store Windows Server 2008 tråden!

Anbefalte innlegg

Alle de er elendige. Det er Eset Smart Security X64 Buisness som gjelder.

Hva koster lisenser på de nevnte AntiVirus programvarene? Jeg har sett litt på Avast og F-Secure, men klarer ikke finne pris på "single license" kun 10-maskin lisenser og liknende. Piratkopiering er ikke aktuelt. Takker for svar.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Alle de er elendige. Det er Eset Smart Security X64 Buisness som gjelder.

Hva koster lisenser på de nevnte AntiVirus programvarene? Jeg har sett litt på Avast og F-Secure, men klarer ikke finne pris på "single license" kun 10-maskin lisenser og liknende. Piratkopiering er ikke aktuelt. Takker for svar.

EDIT: Det var for hjemmebruker ja. Du må nok kjøpe 5 om gangen. Link

Endret av todda7 -2rst1-
Lenke til kommentar
Piratkopiering er ikke aktuelt.

Russiske updateservere gjør jobben bra :whistle:

Jeg tester riktignok på egen desktop PC nå, så en trial versjon gjør susen for øyeblikket. Men ettervhert skal jeg nok ta i bruk ta i bruk server 2008 til å kjøre IIS og hoste noen prosjekter jeg har. Da ønsker jeg å ha mitt på det rene.

Jeg er også overbevist på at lovlige versjoner er mer stabile og troverdige, enn ikke lovlige.

Endret av alaruz
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Hei

Har installert server 2008 enterprise, etter omstart kommer denne meldinga "The user`s password must be changed before logging on the first time".

Har prøvd forskjellige passord men ingen blir godtatt, og denne meldinga kommer opp "Unable to update the password. The value provided for the new password does not meet the length, complexity or history requirements of the domain".

Noe som har en løsning på problemet? :cry:

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 1 måned senere...

Ved forsøk på å registrere og av-registrere tre DLL-filer (uxtheme.dll, shsvcs.dll, og themeui.dll), ender jeg uansett metode opp med feilmeldingen som sier at "DllUnregisterServer was not found". Har prøvd mye forskjellig, men ingenting ser ut til å løse dette her. Har fulle administrator-rettigheter til filene, samt i cmd. Innspill?

Lenke til kommentar

Skal prøve, men burde det ikke da ha fungert å av-registrere de originale som allerede ligger der? Eller er jeg rett og slett nødt å oppgi begge to når jeg kjører regsvr32? Den og er det jo forøvrig to versjoner av, en for x64, og en for x86.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...