MarF Skrevet 4. mai 2008 Del Skrevet 4. mai 2008 (endret) Eg lurer på om eg må ha høgtalerane øver eller på lik høgde med øyra/skjermen (framme). Endret 4. mai 2008 av MarF Lenke til kommentar
Lefse Skrevet 4. mai 2008 Del Skrevet 4. mai 2008 Senterhøyttaleren bør stå rett over eller rett underskjermen, frontene kan godt være i ørehøyde, og bakhøyttalerne kan være i ørehøyde eller litt høyere. Det viktigste er at alle høyttalerne er vinklet mot hodet ditt. Subwooferen skal som oftest stå i et hjørne. Lenke til kommentar
nedle Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 (endret) Jeg har ikke helt funnet ut hvordan du kobler Logitech Z5500 til. Jer luyrer på hvilke enheter som kobles til f.eks. pc, forsterker etc. Hvor plasseres sub'n og hvilke kabler strekkes til den? Altså hvilke enheter må kobles til hverandre og hvilken enhet må kobles til pc, forsterker etc. Endret 9. mai 2008 av nedle Lenke til kommentar
Lefse Skrevet 10. mai 2008 Del Skrevet 10. mai 2008 Alt dette skal stå i bruksanvisningen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå