sjur5 Skrevet 3. mai 2008 Del Skrevet 3. mai 2008 Ok, dette er hva jeg gjorde. Konfigurerte og bestilte pc fra komplett.no Ønsket 64-bit OS for full utnyttelse av ram, så istedenfor å kjøpe 32-bit med i pc pakken kjøpte jeg 64-bit Windows Vista Home Premium Norsk utenom... MEN, er det virkelig 64 bit???? Her er linken... http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=331584 Merk dere navnet på produktet(Microsoft Windows Vista Prem Norsk OEM DVD,64)Merk dere ekstra godt 64, helt på slutten av navnet. Når dere kommer inn på linken og kikker på produktinfo står det:S Lisensdetaljer 32-bit Så liksom, hva tror dere? Har jeg kjøpt 32-bit OS istedenfor 64? I så fall er komplett.no elendig på dette med produktinfo... Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 3. mai 2008 Del Skrevet 3. mai 2008 Bare send en mail til kundeservice, de tar den nok tilbake og sender deg en 64bit. Tror ikke du trenger å bekymre deg over det. Er lett å gjøre feil når du tenker på hele varesortimanget til komplett. Lenke til kommentar
sjur5 Skrevet 4. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2008 Men liksom, er det 64-eller 32-bit jeg har bestilt?=P Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 4. mai 2008 Del Skrevet 4. mai 2008 Litt uvisst fra komplett sin tekst, men fra anmeldelsene tyder det på 64bit. Lenke til kommentar
sjur5 Skrevet 4. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2008 Ja, har sett det. Har sent en e-post til komplett, hvor jeg forklarer problemet. Hvis ikke akn jeg vel bare motta produktet, og returnere det om det er 32-bit;) Uansett, takk for hjelpen:) Lenke til kommentar
Eplekakespising Skrevet 4. mai 2008 Del Skrevet 4. mai 2008 (endret) Lisensdetaljer 32-bit Det står i beskrivelsen av produktet... Endret 4. mai 2008 av Madusius Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 4. mai 2008 Del Skrevet 4. mai 2008 Madusius, trådstarter er allerede klar over det. Og det er vel nettopp det som skaper forvirring når både navnet på produktet og reviews tilsier 64-bit, samt at det står Dette er et 64bit operativsystem under "Produktbeskrivelse". Jeg vil tippe det kun er feltet for lisensdetaljer som feil, men som nevnt skal det ikke være noe problem å få byttet om det viser seg å være 32-bit. Lenke til kommentar
sjur5 Skrevet 4. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2008 Ok, tusen takk for hjelp;) Ringer kanskje til komplett på mandag, bare for sikerhetsskyld... Lenke til kommentar
CrZy_T Skrevet 4. mai 2008 Del Skrevet 4. mai 2008 Hvis jeg ikke husker feil, så kan samme lisensnummer brukes på både 32bits og 64bits versjoner av Vista. Eneste forskjellen er installasjonsmediumet, som enten er 32 eller 64bits. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå