atb8 Skrevet 3. mai 2008 Del Skrevet 3. mai 2008 (endret) skal søke i en veskebutikk og lurer derfor på hvilke erfaringer man bør ha får å jobbe i en sånn butikk. Er generelt usikker på hva jeg skal skrive i søknaden når jeg ikke har noen erfaring.. er deltidsjonn i ferier og helg. Endret 3. mai 2008 av atb8 Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 4. mai 2008 Del Skrevet 4. mai 2008 Si at du er sosial, hjelpsom. Flink til å lære. Og at du meget gjerne vil ha denne jobben. Lenke til kommentar
atb8 Skrevet 4. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2008 Si at du er sosial, hjelpsom. Flink til å lære. Og at du meget gjerne vil ha denne jobben. skal jeg skrive at jeg er moteinteressert? Lenke til kommentar
atb8 Skrevet 4. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2008 Ja! men skal jeg skrive sånn: jeg som søker er: ..... eller skal jeg skrive mer utfyllende? Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 4. mai 2008 Del Skrevet 4. mai 2008 Jeg er tillitsfull som person f.eks Må nesten se hele teksten før jeg kan gi noe mer eventuelle kommentarer. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+891234 Skrevet 4. mai 2008 Del Skrevet 4. mai 2008 Hvordan skrive jobbsøknad. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå