Gå til innhold

[Løst] D-link DIR-655 - Åpne porter?

Anbefalte innlegg

Kom meg inn på modemet og fant ut hvor man åpner porter der... det jeg ikke fant ut var hvordan... skjønner ikke så mye av inside og outside greiene. Skjønner heller ikke om jeg skal ta udp eller tcp. Se vedlagt bilde.

Veit forresten ikke åssen man "skrur av" modemet og har internett samtidig:S

Modemet gir foresten ikke akkurat trådløst internett. Her er bilde av den http://www.thinkbroadband.com/hardware/rev...q4/st510v4.html.

post-160290-1210079231_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Protokollen skal være TCP og Inside IP: 10.0.0.1

Inside port skal være den porten du har forwardet i D-linken... Outside sakene skal du ikke bry deg med...

Men jeg tok en titt i bruksanvisingen, og det ser ut til at du bare kan sette 10.0.0.1 som default server, så blir alle porter forwardet til den!

Bruksanvisninger for å sette modemet i bridgemodus (kjøre uten router) finner du HER

Bare spør hvis jeg forklarer uklart :)

Endret av mhw357
Lenke til kommentar

Forresten... da jeg prøver å gjennomføre ditt forslag får jeg denne meldingen "ERROR: Missing address or port parameters !!" Har prøvd å bytte på ip'er og protocoller. Har også prøvd å skrive det samme i outside'ene, men får kun error meldingen over og denne "ERROR: Unable to add the specified NAT entry !!"

Lenke til kommentar

Beklager! :blush:

Du må skrive inn portnummeret i både Inside- og Outside Port, og 10.0.0.1 i Inside port, og 0.0.0.0 i Outside port...

Slik som på bilde, bare bytt ut porten med den du skal bruke

post-40746-1210092046_thumb.jpg

EDIT: Nå tar jeg min informasjon fra Portforward, du kan jo se selv HER :)

Endret av mhw357
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...