Duckhunter Skrevet 3. mai 2008 Del Skrevet 3. mai 2008 (endret) Hei, er meget bekymret for temperaturen på PSUen min, en Mist 600watt. Under stresstest av CPU i orthos kommer PWM, som jeg tror er PSU, opp i 85c før jeg ikke tørr mer og stopper orthos! Er oppe i denne temperaturen etter bare 2-3 min! Under idle ligger den på ca 50c +-1c Er dette normale temperaturer, og hva er maks temperatur for en PSU før den synger på siste verset? CPU og OC står i signaturen. Endret 4. mai 2008 av Duckhunter Lenke til kommentar
Ascubal Skrevet 3. mai 2008 Del Skrevet 3. mai 2008 Det er så vidt jeg veit ingen kommunikasjon mellom Mist'n og resten av dataen.. Så tempraturene du ser ikke PSU'n din.. Lenke til kommentar
Duckhunter Skrevet 3. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2008 Okey, nå ble jeg nesten litt flau Burde jo skjønne at HK og PSU ikke kommuniserer... Fant dette på en side... "The cluster of mosfets under the top heatsink of the board is where the PWM sensor is located" Er altså en måler av temperaturen på mosfet transistorer! Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 4. mai 2008 Del Skrevet 4. mai 2008 Disse Mosfet er strømforsyningen til CPU, du finner dem rett ved siden av CPU sokkelen. Det er helt naturlig at de blir varme når belastningen på CPU øker. Lenke til kommentar
Duckhunter Skrevet 4. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2008 Ja, og har to små vifter (OTES) som vanligvis starter opp når disse blir varm, men av en eller annen grunn var viftestyringen blitt tilbakestilt, og viftene startet ikke... har fikset dette nå, og mosfetene blir ikke varmere enn 65C.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå