vetlemakt Skrevet 3. mai 2008 Del Skrevet 3. mai 2008 (endret) Skal kjøpe flatskjerm for første gang, og har sjekka nettet inngående for å finne noe jeg kunne tenke meg. Har etterhvert funnet to alternativ jeg sterkt vurderer, Toshiba Regza 37X3030DG (37") og Tatung V42MMFJ-ET2 (42") Begge er testvinnere i Lyd og Bilde, begge er Full HD (1080p), begge koster under 10 000,- og begge selges av min favorittforhandler lokalt, Mamoz.no (gratisreklame der). I utgangspunktet heller jeg mot Regza'en, men lurer på om jeg kommer til å angre på størrelsen. Det vil ikke være aktuelt å gå opp en størrelse på Regza, til det er prisen for stiv. Jeg kommer til å bruke den til TV, DVD, BD og PC. Hovedsaklig TV, og da med digital paraboltuner, kommer sannsynligvis til å kjøpe Canal Digitals HD-tuner etterhvert. Vil også kjøpe en BD-spiller (eller PS3, men er usikker på hvor godt PS3 leverer varene på Blu-ray). Stua er lita, fra TV til sitteplasser er det fra 3 til 5 meter. TV'n vil stå nært vindu, men ikke direkte til vindu. PC-bruken vil være generell. Alt fra spill til surfing. Er ute etter en all-round TV, med andre ord. Endret 3. mai 2008 av vetlemakt Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 4. mai 2008 Del Skrevet 4. mai 2008 Toshibaen grisebanker tatung på bildekvalitet, design og funksjonalitet. Tatung vant en test av billig-tver/ukjente-merker, toshiba vant en merkevaretest. Det er egentlig nuff said. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå