tuppetroll Skrevet 3. mai 2008 Del Skrevet 3. mai 2008 Er det noen hjelpende sjeler her som vet hvordan man setter opp mms-oppsettet på SE k660i fra bunnen av? Netcom har forsøkt å sende meg innstillingene x antall ganger, men jeg får bare at godkjenningen feilet og at innstillingene dermed blir forkastet.Har kontaktet Sony Ericsson, men idiotisk nok har de ikke et oppsett som fungerer sammen med Netcom som operatør. Netcom svarer bare at jeg må kontakte en forhandler og få dem til å sette opp telefonen manuelt for meg, men jeg håpet det kanskje var noen her som kunne hjelpe isteden. Lenke til kommentar
andreasbey Skrevet 4. mai 2008 Del Skrevet 4. mai 2008 (endret) Hei! Netcom sender deg alltid automatiske innstillinger, men du kan også laste ned manuelle innstillinger fra Netcom. Jeg hadde samme problemer med min SE K810i. Gå inn her for å laste ned manuelle oppsett til din mobil. http://212.45.173.50/content/brukerveil/mellomside.html >Trykk på den innstillingen du vil innstalere >Velg din telefon (du kan trykke på SE k600, det er samme innstilling) >Følg veilednigen. NB: Noen skrivefeil Endret 4. mai 2008 av andreasbey Lenke til kommentar
tuppetroll Skrevet 4. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2008 Det har jeg også prøvd. K660i kan ikke bruke samme innstillinger som 600i - da jeg ikke har valget datakommunikasjon under innstillinger.. Wap'en funker, men mmsen får jeg ikke til. Lenke til kommentar
andreasbey Skrevet 4. mai 2008 Del Skrevet 4. mai 2008 (endret) Du kan jo gå til Telebutikken, slik at de kan gjøre det for deg. Men det koster 50 kr Endret 4. mai 2008 av andreasbey Lenke til kommentar
Flodec Skrevet 4. mai 2008 Del Skrevet 4. mai 2008 Du kan jo gå til Telebutikken, slik at de kan gjøre det for deg. Men det koster 50 kr Tuller du?? Må man betale for å få service fra butikken man har handlet i?? Lenke til kommentar
andreasbey Skrevet 4. mai 2008 Del Skrevet 4. mai 2008 Du må ikke betale hvis du kjøpte telefonen din på Telebutikken, men hvis du kjøpte den et annet sted må du betale. Så du må ikke betale (gratis) hvis du har kjøpt telefonen/mobilen din hos Telebutikken. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå