Holly Skrevet 3. mai 2008 Del Skrevet 3. mai 2008 (endret) Hvordan liker gutter kroppen til jenta ? må hun være kjempetynn med gigapatter liksom ? Hvis man er 160 lang og veier 53 kilo, er man for feit da ? betyr kroppen mer enn utseende ? Jeg vil ha ærlige svar, okei ? dere kjenner meg ikke heller. HJEEELP !! Endret 4. mai 2008 av Holly Lenke til kommentar
espenae Skrevet 3. mai 2008 Del Skrevet 3. mai 2008 Hvordan liker gutter kroppen til jenta ? må hun være kjempetynn med gigapatter liksom ? Hvis man er 160 lang og veier 53 kilo, er man for feit da ? betyr kroppen mer enn utseende ? Jeg vil ha ærlige svar, okei ? dere kjenner meg ikke heller. HJEEELP !! etter de infoene eg får virker det som du har fin kropp. me utseenet er ikke alt som teller det meste er personligheten:) (gutter liker vell godt "ting" som stikker ut som pupper rumpe og sånt:=) Lenke til kommentar
Gordion Skrevet 3. mai 2008 Del Skrevet 3. mai 2008 Oppgitte fakta høres kjempe ut Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 3. mai 2008 Del Skrevet 3. mai 2008 160 - 53 kilo Da er du ikke feit, når du er oppe i 65 - 70 kilo med den høyden bør du vurdere slanking Personlig liker jeg at jenter skal ha den personligheten jeg ønsker meg, fin figur, og helst være noen centimeter mindre enn meg, takler ikke at jenter er høyere enn meg xD For store pupper liker jeg ikke, og flatbrysta er heller ikke min stil, tar noe midt på treet jeg.... sånn det var min ærlige mening Lenke til kommentar
thrice Skrevet 3. mai 2008 Del Skrevet 3. mai 2008 (endret) Hofter, tits n ass. Du ser vel om du er over- eller undervektig hvis du har litt selvinnsikt. Man har forsåvidt mennesker som tenner på alt fra anorektikere, amputerte til ekstremt overvektige mennesker, så det finnes uansett en for deg! Endret 3. mai 2008 av thrice Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 3. mai 2008 Del Skrevet 3. mai 2008 Tenner på litt "store" jenter jeg Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 3. mai 2008 Del Skrevet 3. mai 2008 Benny, you said it. Vi elsker alle jenter med litt ekstra. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 3. mai 2008 Del Skrevet 3. mai 2008 Vel, jeg liker at jentene er litt chubby, men om jenta er ca 165 cm høy, har pupper som akkurat er en håndfull og veier rundt 54 kg er det prima vare! Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 4. mai 2008 Del Skrevet 4. mai 2008 (endret) Folk er forskjellige, du finner nok en for deg. Jeg liker slanke damer men det er mange her på forumet som liker damer med litt ekstra overvekt. Endret 4. mai 2008 av Blåbær Lenke til kommentar
Holly Skrevet 4. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2008 Muskler da ? trener ca 4 ganger i uka Lenke til kommentar
Akidon Skrevet 4. mai 2008 Del Skrevet 4. mai 2008 Alle er forskjellig. Jeg liker jenter som er litt tight, altså litt muskler ikke for store pupper osv. Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 4. mai 2008 Del Skrevet 4. mai 2008 Om OP vil se hvordan gutter og jenter liker kropper foreslår jeg at OP tar seg en tur til "Perfekt kropp, eller?"-tråden på Seksualitetsforumet. =) Lenke til kommentar
Jokka1990 Skrevet 4. mai 2008 Del Skrevet 4. mai 2008 Sleng ut et bilde av deg så kan vi avgjøre Lenke til kommentar
AudunSæther Skrevet 4. mai 2008 Del Skrevet 4. mai 2008 For min del er det helt forskjellig fra person til person. Noen kvinner kler å være små og tynne, andre kler å ha en del ekstra Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå