jonasto Skrevet 5. mars 2003 Del Skrevet 5. mars 2003 Når jeg prøver å spille av xvid filmer fryser bildet etter første frame. Får så vidt filmen i gang. DivX fungerer bra. Har prøvd stort sett alle mulige codecer det er mulig å oppdrive. Jeg sitter å lurer på om maskinen min er for dårlig,har en P3 667 Mhz , 392 meg ram. Hva tror dere? Lenke til kommentar
ThoooR Skrevet 5. mars 2003 Del Skrevet 5. mars 2003 neida, jeg har en PIII @665 med 320 RAM, og jeg ser da både DivX og Xvid med glimrende kvalitet men har du nyeste codec, og nyeste driverne til lyd/skjermkort? hjelper oxo å kjøre win update nå og da... Lenke til kommentar
Citizenx Skrevet 5. mars 2003 Del Skrevet 5. mars 2003 Gjør den om til Divx da, så slipper du det problemet. Bare last ned Xvid codec, innstaler, gå inn i mappa du innstalerte den i, start opp AviC og velg DivX i de to rullegardinene, så finner du fram til den filen du vil gjøre om, voila Lenke til kommentar
Klette Skrevet 5. mars 2003 Del Skrevet 5. mars 2003 errm, fix heller codecen din du.... prøv Nimo codec pack, noen ganger gjør den det den skal, men noen ganger ikke.... Prøv den kan ikke sakde ( mye ) Lenke til kommentar
b-real Skrevet 5. mars 2003 Del Skrevet 5. mars 2003 XVID-codec og Og denne fixen og tweaken hvis du har SP1 installert Lenke til kommentar
jonasto Skrevet 5. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2003 altså...nå har jeg divx 5.02 og ac3 innstalert. Hva MÅ jeg ha for at xvid filmer skal gå. Kom kun med nødvendige codecer. Ikke masse annet dilldall. Lenke til kommentar
andgob Skrevet 7. mars 2003 Del Skrevet 7. mars 2003 hva med xvid codec, ganske viktig for at xvid filmer skal funke vet ikke helt hvor du kan finne den, men søk litt på google Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 8. mars 2003 Del Skrevet 8. mars 2003 ffdshow, noe du finner her, skulle være alt du trenger til å spille av Xvid nå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå