Ferchie Skrevet 4. mai 2008 Del Skrevet 4. mai 2008 Du mener den som ligger i PS3'en? Den er ikke noe problem å få ut.. bruk multiverktøy. Lenke til kommentar
plaank Skrevet 4. mai 2008 Del Skrevet 4. mai 2008 Skruene mister sporene (eller hva det heter), når jeg prøver å skru dem ut. Har ikke turt å bruke makt med ei tang e.l. enda. Men jeg får prøve igjen en dag jeg kan avse litt tid (tiltak ). Takk! Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 Ah, ja vær forsiktig at du ikke ødelegger gjengene! Da må du kanskje bruke superlim å lime fast et lite skrujern for å få dem løs! Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 Trodde poenget med konsoll istedet for PC blant annet var å forhindre disse problemene. Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 hvis du har tenkt å piratkopiere ps3-spill, så må du først Chppe ps3'en og kjøpe deg en Blu-ray brenner+CD-er som koster rundt 6000.- Dette har du sikre kilder på regner jeg med? Lenke til kommentar
Hitman-Kris Skrevet 5. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2008 Er det noen som vet hvor mye minne en trenger på en minnebrikke for å overføre lagret data fra f.eks gta? Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 hvis du har tenkt å piratkopiere ps3-spill, så må du først Chppe ps3'en og kjøpe deg en Blu-ray brenner+CD-er som koster rundt 6000.- Dette har du sikre kilder på regner jeg med? PS3 - 3500 Chippe - 1000 ca Blu-Ray brenner - 1000+ Blu-Ray plater - 100lapp ++ per plate for en Single Layer plate. PS3 spill bruker vel dual layer Blu-Ray plater og de koster en del mer. Blir i alle fall 2100kr ekstra da for ett brent spill, som i tillegg er ulovlig. Lenke til kommentar
Runepune Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 Skjønner du har peiling, Lakus. Da kan du kanskje gi meg navnet på en chip jeg kan bruke til Ps3? Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 Skjønner du har peiling, Lakus. Da kan du kanskje gi meg navnet på en chip jeg kan bruke til Ps3? hehe... tror ikke du helt skjønte hva lakus prøvde å si her. Det finnes forresten ikke noen måte å kjøre piratkopier på ps3.. ennå.. håper det blir slik veldig veldig veldig lenge.. Lenke til kommentar
Runepune Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 (endret) Joda, skjønte godt hva han mente. Var bare nysgjerrig på hva han ville hoste opp da det ikke eksisterer noen chip til Ps3. Jeg mener, til og med prisen har han jo. Endret 6. mai 2008 av Runepune Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 Hehe mye tullprat på dette forumet av og til! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå