Hitman-Kris Skrevet 3. mai 2008 Del Skrevet 3. mai 2008 Hei! Jeg var så uheldig å fikk ødelagt harddisken til min ps3 ved å ha spilt GTA. Dette skjedde under et oppdrag, der jeg fikk beskjeden "Et filsystem i harddisken er blitt ødelagt, opprette systemet på nytt?". Jeg hadde ingen annen mulighet enn å trykke på "OK", men her stoppet hele systemet etter 48%. Lurte på om noen hadde noen erfaringer, enten med harddisken eller GTA IV problemer? Takk på forhånd.. Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 3. mai 2008 Del Skrevet 3. mai 2008 Tråden var feilpostet og har blitt flyttet til riktig kategori. (Vennligst ikke kommenter dette innlegget. Reaksjoner på moderering gjøres pr. PM/melding) Lenke til kommentar
Captain Slow Skrevet 3. mai 2008 Del Skrevet 3. mai 2008 wtf. Rockstar må kjappe seg med å få fiksa en patch til disse problemene. Er ikke småtteri når konsollene kan bli ødelagt sånn. Blir nesten som russisk rulett når man spiller gta. Man vet aldri om konsollen skal si takk og farvel. Lenke til kommentar
Hitman-Kris Skrevet 3. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2008 wtf. Rockstar må kjappe seg med å få fiksa en patch til disse problemene. Er ikke småtteri når konsollene kan bli ødelagt sånn. Blir nesten som russisk rulett når man spiller gta. Man vet aldri om konsollen skal si takk og farvel. Det er sant det du sier...Tror jeg like godt kan sende den på rep. og bytte inn spillet på EB-games igjen..Skikkelig nederlag etter å ha spilt i 20 timer(gidder ikke starte på nytt). Lenke til kommentar
Wickedlike Skrevet 3. mai 2008 Del Skrevet 3. mai 2008 Får ikke spilt i 10 min engang jeg, alle musikk filene mine og filmene har flytta på seg og lagt seg i mapper osv også, hva er det som skjer her a ? =P Lenke til kommentar
gamerman Skrevet 3. mai 2008 Del Skrevet 3. mai 2008 Hei! Jeg var så uheldig å fikk ødelagt harddisken til min ps3 ved å ha spilt GTA. Dette skjedde under et oppdrag, der jeg fikk beskjeden "Et filsystem i harddisken er blitt ødelagt, opprette systemet på nytt?". Jeg hadde ingen annen mulighet enn å trykke på "OK", men her stoppet hele systemet etter 48%. Lurte på om noen hadde noen erfaringer, enten med harddisken eller GTA IV problemer? Takk på forhånd.. Er det en vanlig harddisk du har satt inn selv? Lenke til kommentar
Hitman-Kris Skrevet 4. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2008 Hei! Jeg var så uheldig å fikk ødelagt harddisken til min ps3 ved å ha spilt GTA. Dette skjedde under et oppdrag, der jeg fikk beskjeden "Et filsystem i harddisken er blitt ødelagt, opprette systemet på nytt?". Jeg hadde ingen annen mulighet enn å trykke på "OK", men her stoppet hele systemet etter 48%. Lurte på om noen hadde noen erfaringer, enten med harddisken eller GTA IV problemer? Takk på forhånd.. Er det en vanlig harddisk du har satt inn selv? Det er en helt vanlig 60GB harddisk som fulgte med.. Lenke til kommentar
Fenixen Skrevet 4. mai 2008 Del Skrevet 4. mai 2008 uff blir nervøs av å lese dette.. har tatt kopi av alle savegames til spillene mine nå.. Lenke til kommentar
Hitman-Kris Skrevet 4. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2008 uff blir nervøs av å lese dette.. har tatt kopi av alle savegames til spillene mine nå.. Hei.. Kan du si noe mer om hvordan man kopierer slik? Så hvis harddisken blir slette vil jeg ha alle savene et annet sted på selve ps3'en? Lenke til kommentar
f(x) Skrevet 4. mai 2008 Del Skrevet 4. mai 2008 Bør man kopiere både "Profile" of savegames'ene , eller trenger man bare å kopiere savegamesene? Hva er Profile? Innstillinger? Klær? Har lurt på denne en stund nå og kunne trengt et skikkelig svar. Lenke til kommentar
Fenixen Skrevet 4. mai 2008 Del Skrevet 4. mai 2008 uff blir nervøs av å lese dette.. har tatt kopi av alle savegames til spillene mine nå.. Hei.. Kan du si noe mer om hvordan man kopierer slik? Så hvis harddisken blir slette vil jeg ha alle savene et annet sted på selve ps3'en? hiv feks en minnebrikke i ps3en, finn fram savegamene -> trykk Trekant og velg kopier-> velg deretter minnebrikken.. easypeasy.. Lenke til kommentar
3nity Skrevet 4. mai 2008 Del Skrevet 4. mai 2008 Ok tbh , dette hørest mest ut som at du har lasta ned piratverisjon av GTA4 , det er sånne problemer som kommer da. Lenke til kommentar
Hitman-Kris Skrevet 4. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2008 uff blir nervøs av å lese dette.. har tatt kopi av alle savegames til spillene mine nå.. Hei.. Kan du si noe mer om hvordan man kopierer slik? Så hvis harddisken blir slette vil jeg ha alle savene et annet sted på selve ps3'en? hiv feks en minnebrikke i ps3en, finn fram savegamene -> trykk Trekant og velg kopier-> velg deretter minnebrikken.. easypeasy.. Takk for det;) Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 4. mai 2008 Del Skrevet 4. mai 2008 Kan man laste ned pirat versjon av GTA IV til ps3? Forresten, finnes det virus til PS3? Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 4. mai 2008 Del Skrevet 4. mai 2008 Nei, det finnes - såvidt jeg vet - ikke noen piratkopier til PS3, av noen-som-helst slags spill. Hadde selv problemer med å loade savegame forleden, men etter 3-4 restarts fungerte det plutselig. Er litt snodig at IV sliter så veldig med harddiskproblemer. Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 4. mai 2008 Del Skrevet 4. mai 2008 så det er flere som har hatt problemer med dette altså? Lenke til kommentar
cHilfiger Skrevet 4. mai 2008 Del Skrevet 4. mai 2008 hvis du har tenkt å piratkopiere ps3-spill, så må du først Chppe ps3'en og kjøpe deg en Blu-ray brenner+CD-er som koster rundt 6000.- Lenke til kommentar
Hitman-Kris Skrevet 4. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2008 så det er flere som har hatt problemer med dette altså? Ja, mange som har hatt problemer med alt fra harddisk til fryst bilde og lydspor. Leste faktisk om en annen som hadde fått harddisken ødelagt. Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 4. mai 2008 Del Skrevet 4. mai 2008 Oh.. jeg har opplevd et par ganger at bildet har fryst, men det krever bare restart. Den første lyd buggen opplevde jeg igår når jeg kjørte i infernus'en min og det ikke kom motorlyd, men det fikset seg selv i løpet av få sekunder. Det med harddisken var en dårlig nyhet.. Jeg skal ta backup av alle savegamene mine når jeg kommer hjem hvertfall! Lenke til kommentar
plaank Skrevet 4. mai 2008 Del Skrevet 4. mai 2008 hvis du har tenkt å piratkopiere ps3-spill, så må du først Chppe ps3'en og kjøpe deg en Blu-ray brenner+CD-er som koster rundt 6000.- Vel, en Blu-ray brenner koster da ikke mer enn 2500kr. Jeg blir også ganske nervøs av å lese slikt, jeg har riktignok en 2.5" harddisk liggende til overs, men jeg får ikke av harddiskrammen, pga Sony's elendige valg av skruer. :S Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå