Gå til innhold

HTC Diamond - endelig !

nda

Anbefalte innlegg

Gjest medlem-82119

Gledet meg lenge til diamond, men så dukket den opp og den hadde hverken blits elelr led til kameraet, ikke støtte for minnekort, ikke 3,5 mm jack til hodetelefoner osv osv.

Slikt sett så knuses den jo av se x1, og det er jo veldig rart synes jeg at htc har gitt alle godbitene til se mens de selv lanserer et midrange produktserie som diamond, titanium og raphael.

SE x1 skal jo også utstyres med windows 6.5, i motsetning til htc som skal kjøre 6.1, og av det jeg har sett så har x1 mye mer metall slik at den sannsynligvis er mye mer solid og stråler mindre for de som er interressert i det.

angående hastigheten til se x1 så påpeker flere previewer at den er veldig rask, antar de som har prøvd den har prøvd ulike utviklingsstadier.

En annen ting er jo at se egentlig ikke har noen telefon som har alt, tilsvarende nokia n95 og htc tytn2 osv så dette er jo en gyllen anledning til å ta tronen over den ultimate telefon og det ville vært særdeles dumt av se om de fucket opp denne muligheten og lanserte et crappy produkt.

På den annen side, nå når htc og se samarbeider så er det kanskje et tidspørrsmål før de slår seg sammen.

De dekker vel hvert sitt marked, og kan dra nytte av hverandres marked og erfaring.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...