nda Skrevet 3. mai 2008 Del Skrevet 3. mai 2008 (endret) Endelig skikkelige bilder av det som sannsynligvis blir lansert 6.mai - HTC Diamond Kilde: News Mobile Spesifikasjoner: 2.8-inch VGA display WinMo 6.1 Pro WiFi, Bluetooth 2.0 eGPS, FM tuner Quad-band HSDPA 7.2 4GB internal flash, microSD slot 528MHz CPU 3.2 megapixel camera with autofocus 10.7mm (0.47-inches) thick Supposedly also features an orientation sensor / accelerometer Can't wait Endret 4. mai 2008 av nda Lenke til kommentar
Capt. Skrevet 3. mai 2008 Del Skrevet 3. mai 2008 Hvis dette stemmer henger min N95 i en tynn tråd Lenke til kommentar
Tobias Abrahamsen Skrevet 4. mai 2008 Del Skrevet 4. mai 2008 Super mobil! Det eneste jeg er skeptisk til er den blanke overflaten. Jeg er stor fan av den matte overflaten som de orginale Touch har ... Tobias Lenke til kommentar
Lionel_Luthor Skrevet 4. mai 2008 Del Skrevet 4. mai 2008 Ser flott ut den.. Irriterer meg bare så over skjermstørrelsen.. iphone som har 3.5" skjerm er etter min mening perfekt.. 2.8 blir litt lite! Lenke til kommentar
Åsmund Skrevet 4. mai 2008 Del Skrevet 4. mai 2008 orientation sensor / accelerometer Kult! Mer av slikt vil jeg ha Lenke til kommentar
Lapin Kulta Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 Denne ser bra ut! Hva tror dere den vil koste? Lenke til kommentar
Tobias Abrahamsen Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 Denne ser bra ut! Hva tror dere den vil koste? Tja! Pluss-minus 4000 synes jeg er naturlig å tenke ... Tobias Lenke til kommentar
Madmax500 Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 (endret) 3D menyer i nye touch-flo høres bra ut + forbedret kontaktliste + ACCELEROMETER + visning av albumart ala coverflow (Ipod) + animert værapplikasjon + webbrowser med resizeing av innhold. Tilgjengelig i juni Endret 6. mai 2008 av Madmax500 Lenke til kommentar
dekar24k Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 Denne skal kjøpes så snart den dukker opp i nettbutikkene. Noen som vet når/om vi får informasjon om når den slippes? Lenke til kommentar
iCar Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 http://www.engadget.com/2008/05/06/htc-unv...oo-big-not-too/ Lansert Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 Ser flott ut den.. Irriterer meg bare så over skjermstørrelsen.. iphone som har 3.5" skjerm er etter min mening perfekt.. 2.8 blir litt lite! iPhone har vel 3"? Ser flott ut den.. Irriterer meg bare så over skjermstørrelsen.. iphone som har 3.5" skjerm er etter min mening perfekt.. 2.8 blir litt lite! iPhone har vel 3"? Lenke til kommentar
Lionel_Luthor Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 Ser flott ut den.. Irriterer meg bare så over skjermstørrelsen.. iphone som har 3.5" skjerm er etter min mening perfekt.. 2.8 blir litt lite! iPhone har vel 3"? Ser flott ut den.. Irriterer meg bare så over skjermstørrelsen.. iphone som har 3.5" skjerm er etter min mening perfekt.. 2.8 blir litt lite! iPhone har vel 3"? 3.5 inches, multi-touch - iphone.. Spørs om ikke det blir diamond som blir min etterkommer av E90.. litt usikker på denne eller x1.. men vist denne kommer ett par måneder før så.. Lenke til kommentar
duckamuck Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 Skeptisk til hvordan det blir å skrive meldinger på denne.. Ellers ser den knall ut! Lenke til kommentar
Pricks Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 3.5 inches, multi-touch - iphone.. Det gjør jo telefonen større også da. Jeg personlig liker at telefonen er så liten som mulig. Diamond har høy oppløsning, så den lille skjermen trenger ikke nødvendigvis å bli et problem. Lenke til kommentar
Solsviken Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 Prisen ser ut til å bli 4599,- uten abonnement vel og merke. http://www.elprice.no/Product/ProductInfo.aspx?id=34855 Ser ut som den kommer i slutten av juni / starten av juli Lenke til kommentar
nda Skrevet 8. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2008 Ser ut til at diamanten får større minne enn først antatt: RAM: 192 MB DDR SDRAM Kilde: http://www.htc.com/www/product.aspx?id=46286 Får håpe at dette stemmer, GLEDE SEG Lenke til kommentar
Data-Expert Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 Så litt på lenken til elprice.. Syns det var litt dumt for å ikke å ha støtte for minnekort Lenke til kommentar
Lionel_Luthor Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 192mb ram =) det gjorde denne telefonen enda mer attraktiv.. 100 mhz mindre prosesssor men 64mb ram mer en iphone.. Valget står mellom HTC Diamond, SE X1 eller HTC raphael.. Jeg håper og tror at HTC raphael kommer med samme mengde ram.. Og X1 for den saks skyld. Jeg skriver nesten ikke melding.. men jeg er veldig glad i msn på mobilen.. så vet ikke helt om jeg kan ha en telefon uten tasteratur.. Lenke til kommentar
Ty4on Skrevet 12. mai 2008 Del Skrevet 12. mai 2008 Første telefonen på lang tid som imponerer like mye som N95 når den kom. Synd det ikke er lommelykt på den (fotolys). Det er den mest brukte delen av min W800i. Lenke til kommentar
dekar24k Skrevet 12. mai 2008 Del Skrevet 12. mai 2008 Jeg vurderte SE X1, helt til jeg så et par demo-videoer av den. Den er jo møkk-treg. De kunne heller droppa eye-candy'en så lenge CPU'en ikke er kraftig nok til det. HTC Diamond er allerede bestilt! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå