EmmJay Skrevet 3. mai 2008 Del Skrevet 3. mai 2008 Den lilla dragen Spyro feirer ti flammesprutende år ved å lære seg å fly. Les mer Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 3. mai 2008 Del Skrevet 3. mai 2008 Husker jeg spilte det første Spyro spillet på PS1(riktig?) digget spillet husker jeg, men det er jo noen par år siden. Vet ikke om bildene i artikkelen er ingame, men må si grafikken/artstilen som er brukt ser interessant ut. Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 3. mai 2008 Del Skrevet 3. mai 2008 Hehe, husker selv at jeg spilte Spyro på PS1. Var det gøyeste spillet som var på den tiden syntes jeg. Lenke til kommentar
dabear Skrevet 3. mai 2008 Del Skrevet 3. mai 2008 Åhh, grafikken så jo bare helt herlig ut.Jeg husker enda de første spyro-spilla til PS1 som jeg nylig har begynt å spille igjen på PCen gjennom en emulator. Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 3. mai 2008 Del Skrevet 3. mai 2008 Jeg er ikke særlig optimistisk, da spyro-serien i grunn tapte seg litt da Insomniac Games sluttet å utvikle dem Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 3. mai 2008 Del Skrevet 3. mai 2008 (endret) Ja dæven..jeg husker hvor fett Spyro the Dragon var på PS1. Det var det og Medievil som fikk meg skikkelig hekta på lillebror sin PS. Så fikk jeg Castlevania Symphony of the Night og da var jeg hooked for good. Så spørs det om det nye spillet er noe for alle eller bare gamle nostalgikere som meg. Endret 3. mai 2008 av Bytex Lenke til kommentar
langkaas Skrevet 3. mai 2008 Del Skrevet 3. mai 2008 Jeg husker også første gang jeg spilte Spyro, det var syyykt rått, men kanskje endra seg nå da siden jeg har blitt litt eldre siden den tiden Men det kommende spyro så vledig fint ut, deilig grafikk lissom Lenke til kommentar
thadon Skrevet 3. mai 2008 Del Skrevet 3. mai 2008 Spyro ja, husker jeg spillte det på ps1, var veldig liten. Det morsomste husker jeg var å sprute flammer inni et sånt telt så var det en fyr som var inni der som blei forbanna tror jeg. Lenke til kommentar
langkaas Skrevet 3. mai 2008 Del Skrevet 3. mai 2008 Spyro ja, husker jeg spillte det på ps1, var veldig liten. Det morsomste husker jeg var å sprute flammer inni et sånt telt så var det en fyr som var inni der som blei forbanna tror jeg. Haha det husker jeg å.. Kom han ikke løpans ut og helt gal a? Lenke til kommentar
thadon Skrevet 3. mai 2008 Del Skrevet 3. mai 2008 Det er fullt mulig, er vel 8-9 år sia jeg spillte det. Tror jeg har spillet fortsatt hos far Lenke til kommentar
langkaas Skrevet 3. mai 2008 Del Skrevet 3. mai 2008 Det er fullt mulig, er vel 8-9 år sia jeg spillte det. Tror jeg har spillet fortsatt hos far Ja har det ligans hjemme her et sted Lenke til kommentar
neoman Skrevet 3. mai 2008 Del Skrevet 3. mai 2008 beste spill serien ever når jeg var liten. har runda vært eneste spyro spill til ps1 100% og ett par av de på ps2. satser på att detta blir bra. Lenke til kommentar
Rekluse Skrevet 4. mai 2008 Del Skrevet 4. mai 2008 Blir det som jeg så nå, kan det bli utrolig kult. Husker jeg spilte Spyro dagen lang på PS1. Lenke til kommentar
Fenixen Skrevet 4. mai 2008 Del Skrevet 4. mai 2008 har kjøpt spyro 1 på PSN network, dama spiller de en del Lenke til kommentar
Erik Skrevet 4. mai 2008 Del Skrevet 4. mai 2008 De første 3 var de beste, gode gamle klassikere. Håper forsatt på remake av de tre i et spill til PSP. Lenke til kommentar
S-r-ex Skrevet 4. mai 2008 Del Skrevet 4. mai 2008 Uf, ja, serien fortapte seg da Insomniac sluttet...men så har de sagt at de var glade, da de holdt på å gå tom for ideer til spillserien. Og så kom spillet på PS2, som ble spilt gjennom en gang før de lå et par år og ble solgt til en bruktsjappe... Holder nå på med første spillet til PS1 på emulator. Fikk kjøpt det der jeg solgte Enter the Dragonfly, men er NTSC så jeg må spille på emulator. Har spillt 3'ern, til 149%, var det vel, storkoste meg! Har ikke prøvd denne nye serien, men ser ikke veldig fristende ut. Lurer nå på hvordan det blir med at man kan fly hele tiden, noe a la robowings-nivåene på Ratchet & Clank Future? Lenke til kommentar
Patney Skrevet 4. mai 2008 Del Skrevet 4. mai 2008 Dette spillet er sååå vakkert. Bare de første var bra. Lenke til kommentar
Warzyrie Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 (endret) Hei, jeg er en som har dette spillet Det var fenomenalt etter min mening. Endret 12. oktober 2010 av Nicholas Arnesen Lenke til kommentar
Laserbeam Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Husker Spyro spillet på PS1 jeg også, hender jeg tar dem fram og spiller dem på emulator (leser på PSone funker ikke ) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg