Gå til innhold

Hvilke program etter installasjon av win

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
opera, winamp, powerstrip, nero og 120% alcohol (brenneprog), winrar og winzip, epost prog, tegneprog, mirc, kazaa, direct connect, nimo codecpack, xvid codec.

Eh, og poenget med winzip når du har winrar er ? :lol:

Må ikke finne på å installere kazaa, legg inn kazaalite www.kazaalite.tk så slipper du spyware og den jævla reklamen. Forrøvrig kan jo kanskje office fra M$ være en ide :wink: Kan jo godt ta office fra en annen leverandør(star office?) hvis du vil være kul/sær da.

Ingen erfaring med 120% alcohol som brenne prog, men personlig får jeg dekket alle mine behov m nero og cloneCD.

En text editor som f.eks http://www.crimsoneditor.com/ kan også være kjekt.

Powerstrip... Tja hvis du på død og liv MÅ overklokke skjermkortet ditt kan jo det være kjekt. Hvis ikke ville jeg driti i det, har ikke veeldig mye nyttig funksjonalitet du ikke finner i driverne til nvidia(el ATI da).

Vil også anbefale å legge inn www.netcaptor.com som er et shell til IE. Det gir det mye av den "proffe" og smarte funksjonaliteten til opera browseren, men uten de potensielle problemene som opera kan ha. Er jo desverre sånn av endel sider er så rævva at de ikke funker i annet en IE. uansett et veldig bra program.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...