Liberalistiske Samebror Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 si det før du, ikke no særlig viss hun tror du er erfaren og så er det utrolig dårlig sex Lenke til kommentar
Gjest navnanv Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Skulle pule med en jeg har holdt på med en stund. Men.. Han gikk rett på sak.. Nesten ingen oppvarming eller noe. Så ble han slapp rett etter kondomen var på. Var sikkelig mislykka. Så prøvde vi igjen, men blei slapp. Han virka sikkelig usikker, flirte. Vi er begge i tidlig tjueårsalderen, han fire år eldre enn meg. Er det støtende om jeg spør om han har hatt sex før? Hvordan kan jeg spørre om dette? Lurer litt.. Synes det er sikkeig turnoff.. frister ikke å prøve igjen. Hvordan kan jeg eventuellt lære han opp? Er ikke evig erfaren selv, litt usikker jeg også. Lenke til kommentar
Cpt Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Han tenner kanskje ikke noe særlig på deg siden han blir slapp hver gang dere prøver. Lenke til kommentar
Tullejenta14 Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Skulle pule med en jeg har holdt på med en stund. Men.. Han gikk rett på sak.. Nesten ingen oppvarming eller noe. Så ble han slapp rett etter kondomen var på. Var sikkelig mislykka. Så prøvde vi igjen, men blei slapp. Han virka sikkelig usikker, flirte. Vi er begge i tidlig tjueårsalderen, han fire år eldre enn meg. Er det støtende om jeg spør om han har hatt sex før? Hvordan kan jeg spørre om dette? Lurer litt.. Synes det er sikkeig turnoff.. frister ikke å prøve igjen. Hvordan kan jeg eventuellt lære han opp? Er ikke evig erfaren selv, litt usikker jeg også. Høres ut som om han bare er nervøs.. Der er jo litt skummelt de første gangene med ny partner for noen. Jeg ville tatt det negativt om jeg ble spurt om det var første gang, og tenkt: var jeg så dårlig? Jeg vet ikke hvordan du er i senga, men prøv å vær dominerende og vi mye tid til han. Ikke la han styre alt ("Han gikk rett på sak").. Så får han det nok til skal du se! Når du sier at han virket usikker tror jeg ganske sikkert det er fordi han var nervøs.. Ta deg av han og be han "slappe av".. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Si det. Hvis hun ikke kan akseptere det er hun ikke noe å samle på. Lenke til kommentar
Miriel Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Si det først, når dere ligger og koser eller noe. Antagelig vil hun synes det er koselig at hun blir din første, og føle seg spesiell. Og hvis hun vet at du er jomfru, blir det kanskje lettere for henne å vise deg hva hun liker, osv... Lenke til kommentar
Ludda Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Si det. Damer setter pris på gutter som ikke puler rundt. Du har jo ingenting å tape? Hvis du ikke setter deg selv utrolig høyt da, men det tviler jeg på. Jeg har vært i samme situasjon. Mm, typen min på 19 fortalte meg at han var jomfru når det nærmet seg tidspunktet for å rulle rundt i høyet, og det var ikke noe turn off Følte meg beæret, nesten ! Og det var ikke det at han ikke kunne fått seg noe akkurat, da Men hvis det hadde vært tilfellet hadde saken kanskje vært litt annerledels... Lenke til kommentar
mortania Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Det er definitivt best å få vite om det før. Eksen min fortalte meg det etter tredje akt, ble litt sjokket, for å si det sånn Men så hadde jeg aldri kunnet si noe om det ut i fra hvordan han var sin første gang Lenke til kommentar
Svein_Jarle Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Og ikke le av meg fordi jeg fortsatt er jomfru. Lenny Kravitz (43) er det også!Litt off-topic, men det hadde det vært gøy med kilder på. Mr. Kravitz har da både kone og ihvertfall en datter! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg