Digitalis Skrevet 3. mai 2008 Del Skrevet 3. mai 2008 (endret) Har fått et merkelig problem på den ene pcen min i dag. Alle disse små ikonene nederst i høyre hjørne stemmer ikke lenger. Dvs at når jeg stopper et program så forsvinner ikonet for noe annet. Selv om Utorrent og diverse drivere kjører vises de ikke på oppgavelinjen. Når jeg går inn på egenskaper og ser på ikonene der vises det feil tekst ved siden av symbolene. Mange går igjen flere ganger med opptil 4 forskjellige programmer til samme ikon. Noen som har erfaring med dette?? Jeg bruker Windows XP Prof 32 bit Endret 3. mai 2008 av Digitalis Lenke til kommentar
juhu Skrevet 3. mai 2008 Del Skrevet 3. mai 2008 Kanskje dumt spørsmål, men har du prøvd en restart av windows? Lenke til kommentar
Digitalis Skrevet 3. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2008 Kanskje dumt spørsmål, men har du prøvd en restart av windows? Joda, jeg har restartet flere ganger i løpet av kvelden. Har innstallert en del programmer. Har sjekket med antivirus og antispyware osv. Ingen problemer å finne så langt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå