kicks Skrevet 3. mai 2008 Del Skrevet 3. mai 2008 Så på noen bilder her på forumet der dave hill effekten hadde vært brukt og fikk lyst til å teste dette selv. Fant en guide for hvordan man gjør det og prøvde meg litt frem. I tillegg endret jeg noe på vinkelen på bildet. Vet ikke om det jeg har oppnådd kan kalles for en dave hill effekt, men teknikken som er brukt er i alle fall etter prinsippet. Om det er likt eller ikke spiller ikke så stor rolle for meg, men funket bildet og hva burde jeg endre på? Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 3. mai 2008 Del Skrevet 3. mai 2008 Ganske effektiv bruk av effekten på et motiv som kler den. Lenke til kommentar
IMG_123 Skrevet 3. mai 2008 Del Skrevet 3. mai 2008 Jeg synes bildet ble kult, og du har klart å fange dave hill stemingen Det jeg synes trakk litt ned er at bildet ble litt mørkt, og jeg vet heller ikke helt hva jeg synes om alt det svarte i kantene.. Har du forresten lyst å sende link til guiden du fulgte? Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 3. mai 2008 Del Skrevet 3. mai 2008 Vigneteringen er kanskje i det mest voldsomme laget, men jeg er i tvil. Et slik bilde skal ikke være perfekt, det bør helst være langt fra perfekt etter min smak. Lenke til kommentar
kicks Skrevet 3. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2008 noe av det som kan oppleves som vignetting kommer nok av at bildets vinkel er endret (det skrår bakover og mot høyre) og dermed er store områder rundt det sort. jeg kunne nok cropa bildet mer for å få mindre sort, men jeg likte selv det utsnittet. var forresten legebildene som gjorde at jeg fikk sansen for fargegjenngivelsen Lenke til kommentar
emero Skrevet 3. mai 2008 Del Skrevet 3. mai 2008 Måtte se temmelig nøye etter for å se at han satt inne i en bil. effekten du la til over fikk det til å se ut som han lå på et lasteplan eller noe lit morsomt synes jeg da. Lenke til kommentar
kicks Skrevet 4. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2008 det som ses over er bare en forlengelse av det oprinnelige bilde. Passet med bildet da det ble dradd ut på den måten Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå