Krom-stag Skrevet 3. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2008 Hei dere. Tok et bilde av min søster, bildet har vært gjennom en runde i fotobutikk. EXIF: ISO 400 - 18 MM - f/ 3,5 - 1/100. Hva synes dere? Lenke til kommentar
Zandreu Skrevet 4. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2008 Har ikke peil på bilder.. Men hun ligner no jeeklig på deg Lenke til kommentar
Aak1 Skrevet 4. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2008 Jeg har ikke peiling på hva du har gjort i s/h konverteringen her, men ansiktet hennes er helt fucked up. Hun er vel ikke mørk i huden som i håret? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 4. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2008 den der ville jeg ikke likt å møte i et mørkt smug o.o Men ser ut som litt overdreven burn tool ja, selv om det definitivt hadde en viss effekt Lenke til kommentar
ZoDz Skrevet 5. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2008 Burde ha brukt litt blits slik at annsiktet hadde vært litt lysere^^ Lenke til kommentar
IceFox Skrevet 5. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2008 Har nok ikke noe med bildets lyssetting, Zettec. Ettersom genseren er greit eksponert, er det tydelig at det har gått i gjennom en heftig runde etterbehandling. Lenke til kommentar
Krom-stag Skrevet 5. mai 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 5. mai 2008 Takk for kritikk folkens, det var bare litt testing av redigering. Lenke til kommentar
Krom-stag Skrevet 5. mai 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 5. mai 2008 Prøver igjen jeg: Lenke til kommentar
IceFox Skrevet 5. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2008 Det ble utrolig flatt og kontrastløst. Ville prøvd å lyse opp ansiktet litt. Regner med at det var undereksponert i utgangspunktet, så tenk litt på det med blitsbruk til neste gang. Lenke til kommentar
13375k1133z Skrevet 6. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2008 Fy steike det første bildet var skummelt. Som sagt tideligere, var kontrastløst bilde, men jeg likte det uansett. Liker litt matte farger. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå