co2 Skrevet 3. mai 2008 Del Skrevet 3. mai 2008 Er det mulig å spille på alle 4 høytalerene i 5:1 med winamp(vanlig mp3)? Lenke til kommentar
Imsvale Skrevet 3. mai 2008 Del Skrevet 3. mai 2008 (endret) Er det mulig å spille på alle 4 høytalerene i 5:1 med winamp(vanlig mp3)? Det er vel noe lydkort-driverne eventuelt har en funksjon for. Mine har iallfall det. Har Sound Blaster-lydkort fra Creative, funksjonen heter CMSS-3D. Endret 3. mai 2008 av TrondH86 Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 3. mai 2008 Del Skrevet 3. mai 2008 Er det mulig å spille på alle 4 høytalerene i 5:1 med winamp(vanlig mp3)? Det er vel noe lydkort-driverne eventuelt har en funksjon for. Mine har iallfall det. Har Sound Blaster-lydkort fra Creative, funksjonen heter CMSS-3D. Har man separat forsterker kan dette gjerne stilles der også. Lenke til kommentar
co2 Skrevet 4. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2008 Stilles dette via XP elle winamp da? Må se på dette imorgen, er altfor kvalm/full for dettte nå Lenke til kommentar
Imsvale Skrevet 4. mai 2008 Del Skrevet 4. mai 2008 For min del, via medfølgende programvare. Aner ikke om det finnes tredjeparts programvare som kan gjøre dette. Google? Lenke til kommentar
Glufsa Skrevet 4. mai 2008 Del Skrevet 4. mai 2008 Det finnes 5.1 plugins for winamp Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå