Robocoop Skrevet 3. mai 2008 Del Skrevet 3. mai 2008 Hva er toppfarten for disse (1982 modell)? Kan de kjøres på dårlige grusveier uten å bli skadet eller slått i stykker? Rolig kjøring selvfølgelig. Når er man for gammel for moped? Lenke til kommentar
juhu Skrevet 3. mai 2008 Del Skrevet 3. mai 2008 Toppfarten ligger vel på rundt 45-50 km/t ;-) går godt ann å kjøre disse på grusveier ja, men ikke med all verdens komfort, du kjører jo fortsatt en gammel moped. Tror heller ikke det er noen øvre aldersgrense for moped :!: Lenke til kommentar
Jung Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 Hva er toppfarten for disse (1982 modell)? Kan de kjøres på dårlige grusveier uten å bli skadet eller slått i stykker? Rolig kjøring selvfølgelig. Når er man for gammel for moped? Toppfarten er vel rundt en 60kmt elns på disse. Hadde før en som gjorde 60+ på flata, helt orginalt. Grusvegskjøring går helt fint, bare pass deg for gjørme og store sølepytter! Ingen øvre aldersgrense i teorien, men kommer jo an på hva som er forsvarlig Lenke til kommentar
Robocoop Skrevet 5. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2008 Ok..... Men, hva med potterens. Er det noe å hente noe mer effekt på dersom det ikke er gjort på lang tid? Lenke til kommentar
Hugbees Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 (endret) Corvetten til kompisen min gjorde også 60 på flatmark, var en skikkelig kraftplugg i forhold til mt5'en min. mener å huske den gikk merkbart bedre etter potterens også. var mye risting på den når den gikk på grus o.l. edit: ingen tegn til at den ikke tålte det da men.. Endret 7. mai 2008 av Hugbees Lenke til kommentar
Alex_TempoCorvette Skrevet 7. juli 2008 Del Skrevet 7. juli 2008 (endret) Pleier og kjøre en Tempo Corvette 81 modell av og til og jeg får den opp i 60 på grusvei! Kan være annen sal men jeg syns ikke det er noe problem og kjøre på grusvei.. Og sykkelen tar ikke skade av det. Endret 8. juli 2008 av Alex_TempoCorvette Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå