Gå til innhold

Problemer med Assassin's Creed, spillet crasher til desktop :/

Anbefalte innlegg

Joda har nå skaffet meg Assassin's Creed og jeg liker det godt hittil, hadde det bare ikke vært for det ene problemet mitt så hadde det vært enda litt bedre. Problemet er som følger at skjermdriveren plutselig slutter og fungere og da crasher jo spillet tilbake til dekstop. Har hatt noe problemer med dette i andre spill også, men det har ikke vært så ille som det er her. Og ja jeg har de nyeste driverene( siste drivern kom ut i fjor en gang) og har ett Geforce 8800GTX kort, så det er ikke akkurat noe problem på den måten. Ellers er maskinen helt fin og alt funker fint ellers i spillet. Er bare at når det kresjer sånn at det blir kjedelig, for da får jeg heller ikke godt tilbake inn i spillet siden det da bare crasher på nytt. Er liksom kjedelig og få spilt litt for og komme seg videre i spillet, også bare plutselig fryser alt, før den hopper ut til dekstopen og skjermdriveren har sluttet og fungere og er blitt gjenopprettet.

Så ja jeg kan ofte spille en stund før det plutselig skjer, men når det først har skjedd så kan jeg ikke gå tilbake inn i spillet for da skjer det bare igjen.

Så noen her som har vært borti noe lignende problem og som kan hjelpe meg med det?

Er veldig kjedelig at det skal være sånn :/

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

< Universal løsning >

1. Oppdater alle drivere(lyd, bilde, system) og Direct X.

2. Oppdater OS og spillet

3. Les manualen om det står noe i forhold til hvilket OS du bruker.

Er spillet beregnet for DX10 så må du ha vista eller antaglig gi en kommando i snarveien til spillet for at du skal få DX9 om ikke spilelt finner ut av det selv. Sånne ting vil stå i manualen. Finn ut hvilken oppløsning som skjermen din vanligvis står på og prøv å kjøre spilelt i samme oppløsning.

Endret av Cri
Lenke til kommentar
< Universal løsning >

1. Oppdater alle drivere(lyd, bilde, system) og Direct X.

2. Oppdater OS og spillet

3. Les manualen om det står noe i forhold til hvilket OS du bruker.

Er spillet beregnet for DX10 så må du ha vista eller antaglig gi en kommando i snarveien til spillet for at du skal få DX9 om ikke spilelt finner ut av det selv. Sånne ting vil stå i manualen. Finn ut hvilken oppløsning som skjermen din vanligvis står på og prøv å kjøre spilelt i samme oppløsning.

Vel det første der er allerede gjort, og jeg kjører Vista 64. Spillet er også fult oppdatert og jeg kjører spillet i DX10

Menne, hvor ligger savegamesene til spillet? Har lett i spillmappa, men har ikke funnet dem der? :O

Lenke til kommentar

Sett pa vis skjulte filer.

sa ligger den C:\Users\"brukernavn"\AppData\Roaming\Ubisoft\Assassin's Creed

Tips- Sett pa klassisk visning nar du er i kontrollpanel. da er det eget ikon for mappealternativer!

Endret av Bamboozle86
Lenke til kommentar

Ehm har nå faktisk kjøpt spillet, men samme problem dukket opp igjen. Skjermdriveren har sluttet og svare og har blit gjenopprettet.

Syntes nå dette er meget merkelig, siden når den beskjeden først dukker opp etter at den kom i dette spillet så får jeg somregel ikke til og spille andre spill heller. Siden samme beskjed kommer opp, eller bare at spillet har ett problem og må lukkes. :/ Og dette er jo meget kjedelig, siden jeg da ikke får spilt spillet. Er liksom ikke så gøy og spille det når det plutselig uten forvarsel kræsjer sånn.

EDIT: og ja jeg tokk og avinstallerte den ikke kjøpte versjonen før jeg la inn den versjonen jeg kjøpte.

Endret av Halky
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...