reppygull Skrevet 3. mai 2008 Del Skrevet 3. mai 2008 (endret) Har lyst å ta av gitteret på den her suben: Noen som har prøvd og vet hvordan man gjør det? Tenkte den ble kulere med gitteret av Endret 3. mai 2008 av Repulsed Lenke til kommentar
napaIm Skrevet 3. mai 2008 Del Skrevet 3. mai 2008 det er vel sånn at du må poppe av plastikkfronten på ett eller annet vis. Den ble antageligvis satt inn med tanke på at du helst aldri skulle få den av, så regner med det kommer til å bli ganske vanskelig. Men jeg tror ikke det er så lurt å ta av gitteret. Hvertfall ikke hvis du har suben på gulvet rett forran deg, for da blir det lett å sparke borti elementet. Jeg har foresten Z-2300 Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 3. mai 2008 Del Skrevet 3. mai 2008 Du må nok skru den frå kvarandre då. Min personlege meining er at det ikkje er finare utan gitter, den har både ein estetisk og praktisk effekt. Lenke til kommentar
reppygull Skrevet 3. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2008 det er vel sånn at du må poppe av plastikkfronten på ett eller annet vis.Den ble antageligvis satt inn med tanke på at du helst aldri skulle få den av, så regner med det kommer til å bli ganske vanskelig. Men jeg tror ikke det er så lurt å ta av gitteret. Hvertfall ikke hvis du har suben på gulvet rett forran deg, for da blir det lett å sparke borti elementet. Jeg har foresten Z-2300 Har den på oppå skrivebordet Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 4. mai 2008 Del Skrevet 4. mai 2008 Tråden var feilpostet og har blitt flyttet til riktig kategori. (Vennligst ikke kommenter dette innlegget. Reaksjoner på moderering gjøres pr. PM/melding) Lenke til kommentar
Sangesland Skrevet 4. mai 2008 Del Skrevet 4. mai 2008 (endret) Har den på oppå skrivebordet en sub SKAL stå på gulvet. tror det ligger noen klipp ang fjerning av dekselet på youtube. Endret 4. mai 2008 av Sangesland Lenke til kommentar
Lefse Skrevet 10. mai 2008 Del Skrevet 10. mai 2008 Du må bare vippe det ut med en spiss skrutrekker eller kniv, er fort gjort å få hakk i plasten rundt da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå