Gå til innhold

Combat racing spill (jeg trenger tips igjen =)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Aasgaard: Death Rally var tøft det, men er "litt" lei av spillet nå. Hadde Access på vgs i fjor. Maskinene var P133 så da spilte jeg Death Rally omtrent 5x45minutt hver uke ;)

Soldier_448: Finnes afaik bare to interstate spill. Interstate '76 og Interstate '82. I tillegg har du sikkert noen addons til de da :)

Lenke til kommentar
Hvor mange Interstate spill kom det ut? untatt Interstate 76 da :p

Du har i76 og addon pakken Nitro Riders, og i82 som etter min mening var en gedigen skuffelse. i76 hadde en helt utrulig feeling, med skikkelig 70 talls musikk.. Utrulig bra spill! :D

Mvh

Raimo Sørensen :D

Lenke til kommentar

Vel, du har jo Vigilante spillene som finnes til PSX/N64 (kanskje det finnes på PS2 også, vet ihvertfall at det har kommet 2 spill). Jeg har ikke peiling på om det finnes til PC. Det første vigilante spillet heter ihvertfall "Vigilante 8", og tror det finnes til N64 og PSX. Det er ikke sånn skikkelig racing, for det er bare en bane du skal kjøre rundt på og skyte. Men det er jo biler med våpen da.

Lenke til kommentar

hmm....ikke direkte skytevåpen, men mass vold...Carmageddon spillene...Interstate var megafett...test "Death Rally!" (ses ovenifra som i micro mashines, bare at bilene har pigger, miner, og maskingeværer!!)

Interstate 82 var fett på multi...spilte litt der på LAN...76 testa jeg bare litt, men det var fett det også!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...