nasri22 Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 Jeg byr:Tarik i diamant Aldri om du må gjere!!! Tarik er møkje bedre enn Nannskog!!!!! Det er han hvertfall ikke... Nannskog har fått mye bedre børs og det er vel det som teller er det ikke? Eller kanskje du bare ser på hvordan de spiller og ikke børsen :!: nei, det er ikke børsen som tells. det som tells er: Når du kommer inn på spilerbørsen ser du der det står terminliste oppe til venstre trykk deg inn der, så ser du alle kampene, trykk på fakta etter kampen, der har alle fått en karakter, det er dette som teller håper jeg var til hjelp Har regna det ut selv ut fra det, og det stemte akkurat med poenga jeg fikk Ja tror du ikke jeg vet det??? Det var jo det jeg mente da! Jeg regner alltid ut poengene før de kommer på nettsida! Lenke til kommentar
iks95 Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 Jeg byr:Tarik i diamant Aldri om du må gjere!!! Tarik er møkje bedre enn Nannskog!!!!! Det er han hvertfall ikke... Nannskog har fått mye bedre børs og det er vel det som teller er det ikke? Eller kanskje du bare ser på hvordan de spiller og ikke børsen :!: nei, det er ikke børsen som tells. det som tells er: Når du kommer inn på spilerbørsen ser du der det står terminliste oppe til venstre trykk deg inn der, så ser du alle kampene, trykk på fakta etter kampen, der har alle fått en karakter, det er dette som teller håper jeg var til hjelp Har regna det ut selv ut fra det, og det stemte akkurat med poenga jeg fikk Ja tror du ikke jeg vet det??? Det var jo det jeg mente da! Jeg regner alltid ut poengene før de kommer på nettsida! det hørtes ut som du trodde at det var børsen som tells Lenke til kommentar
nasri22 Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 Jeg byr:Tarik i diamant Aldri om du må gjere!!! Tarik er møkje bedre enn Nannskog!!!!! Det er han hvertfall ikke... Nannskog har fått mye bedre børs og det er vel det som teller er det ikke? Eller kanskje du bare ser på hvordan de spiller og ikke børsen :!: nei, det er ikke børsen som tells. det som tells er: Når du kommer inn på spilerbørsen ser du der det står terminliste oppe til venstre trykk deg inn der, så ser du alle kampene, trykk på fakta etter kampen, der har alle fått en karakter, det er dette som teller håper jeg var til hjelp Har regna det ut selv ut fra det, og det stemte akkurat med poenga jeg fikk Ja tror du ikke jeg vet det??? Det var jo det jeg mente da! Jeg regner alltid ut poengene før de kommer på nettsida! det hørtes ut som du trodde at det var børsen som tells Å ja Lenke til kommentar
snipesnake Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 Hva byr du på Daniel Nannskog i diamant..? ..Auksjonen avsluttes når eg e fornøyd! DET DU VIL HA I GULL(Har det meste i vanelig og i gull skjønner du...er samler) PS: Jeg tror jeg har en større samling en Lars Olav:P Lenke til kommentar
start1 Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 myrhe i diamant v.t.junior i gullkort og i.b.fofana i gullkort Lenke til kommentar
super-vegi Skrevet 15. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2008 Ingen gode bud..? Lenke til kommentar
Chris-99 Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 Ingen gode bud..? Nannskog mot Fillo Lenke til kommentar
super-vegi Skrevet 15. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2008 (endret) Har Fillo fra før.. Endret 15. mai 2008 av super-vegi Lenke til kommentar
Chris-99 Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 Har Fillo fra før.. Runar Berg mot Alexander Aas da? Lenke til kommentar
super-vegi Skrevet 16. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2008 Trenger ikke midtbane diamant..Forsvar eller spiss Lenke til kommentar
Chris-99 Skrevet 16. mai 2008 Del Skrevet 16. mai 2008 Trenger ikke midtbane diamant..Forsvar eller spiss OK Lenke til kommentar
super-vegi Skrevet 17. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 17. mai 2008 Du leder,men jeg skal ha bedre Lenke til kommentar
kevvah Skrevet 17. mai 2008 Del Skrevet 17. mai 2008 Legger på Marius Johnsen i gull Lenke til kommentar
96tark Skrevet 17. mai 2008 Del Skrevet 17. mai 2008 Reginiussen og Nannskog er like gode, super-vegi!!! Lenke til kommentar
super-vegi Skrevet 17. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 17. mai 2008 Aldri!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! NANNSKOG SCORER MYE MER MÅL,DA FÅR DU MYE MER POENG OGSÅ.. eNKELT OG GREIT! Lenke til kommentar
96tark Skrevet 17. mai 2008 Del Skrevet 17. mai 2008 Aldri!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!NANNSKOG SCORER MYE MER MÅL,DA FÅR DU MYE MER POENG OGSÅ.. eNKELT OG GREIT! På de tre siste rundene har de fått like mye poeng!!!! Tenk på at det er ikke bare å score mål som betyr noe! Men også å averge mål!!! Lenke til kommentar
super-vegi Skrevet 17. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 17. mai 2008 På toppfotballkortspillet er det om å gjøre å få poeng! Om Reginiussen får 6-er og Nannskog får 5-er,og Nannskog scorer 2 mål,Og de er i diamant: =12 =14 Altså selv om Regginiussen får høyere karakter,såkan gått Nannskog få mer poeng får det. Når dem er i diamant ,får du 2 Pr. Mål!!! Lenke til kommentar
Chris-99 Skrevet 18. mai 2008 Del Skrevet 18. mai 2008 På toppfotballkortspillet er det om å gjøre å få poeng!Om Reginiussen får 6-er og Nannskog får 5-er,og Nannskog scorer 2 mål,Og de er i diamant: =12 =14 Altså selv om Regginiussen får høyere karakter,såkan gått Nannskog få mer poeng får det. Når dem er i diamant ,får du 2 Pr. Mål!!! Da tar du fulstendig feil. Fordi det eneste som teller er faktisk børsen, ikke noe mål. Skal da Reginiussen får poeng for å hindre mål? Da tror jeg han får langt flere poeng enn Nannskog. Eneste som teller i tilleg til børsen er gulle og røde kort. Lenke til kommentar
iks95 Skrevet 18. mai 2008 Del Skrevet 18. mai 2008 På toppfotballkortspillet er det om å gjøre å få poeng!Om Reginiussen får 6-er og Nannskog får 5-er,og Nannskog scorer 2 mål,Og de er i diamant: =12 =14 Altså selv om Regginiussen får høyere karakter,såkan gått Nannskog få mer poeng får det. Når dem er i diamant ,får du 2 Pr. Mål!!! Da tar du fulstendig feil. Fordi det eneste som teller er faktisk børsen, ikke noe mål. Skal da Reginiussen får poeng for å hindre mål? Da tror jeg han får langt flere poeng enn Nannskog. Eneste som teller i tilleg til børsen er gulle og røde kort. jeg trur du vet det, men børsen teller 0. det er karakterene de får hver kamp, under terminliste, men det vet du jo. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg