super-vegi Skrevet 3. mai 2008 Del Skrevet 3. mai 2008 Hva byr du på Daniel Nannskog i diamant..? ..Auksjonen avsluttes når eg e fornøyd! Lenke til kommentar
Chris-99 Skrevet 3. mai 2008 Del Skrevet 3. mai 2008 Hva byr du på Daniel Nannskog i diamant..? ..Auksjonen avsluttes når eg e fornøyd! Solli i diamant Lenke til kommentar
super-vegi Skrevet 3. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2008 Har han fra før.. Lenke til kommentar
Chris-99 Skrevet 3. mai 2008 Del Skrevet 3. mai 2008 Har han fra før.. fillo i diamant Lenke til kommentar
super-vegi Skrevet 3. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2008 Ingen andre som byr..? Lenke til kommentar
nasri22 Skrevet 4. mai 2008 Del Skrevet 4. mai 2008 Nannskog i diamant mot Søgård i diamant og Nannskog i gull??? Deal??? Lenke til kommentar
doffenauglend Skrevet 4. mai 2008 Del Skrevet 4. mai 2008 Ødegaard og Mylebust begge gull Lenke til kommentar
doffenauglend Skrevet 4. mai 2008 Del Skrevet 4. mai 2008 Du er rar.. Snakk om deg selv med Inge Andre Olsen i vanlig for Alexander Ødegaard i gull Lenke til kommentar
super-vegi Skrevet 4. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2008 Jeg bydde han i gull!!!**** Lenke til kommentar
doffenauglend Skrevet 4. mai 2008 Del Skrevet 4. mai 2008 Jeg bydde han i gull!!!**** Nei,det sto vanlig... Lenke til kommentar
96tark Skrevet 4. mai 2008 Del Skrevet 4. mai 2008 Jeg bydde han i gull!!!**** Nei,det sto vanlig... Drit i da Augeland. Du har ikke de korta du byr. Jeg har ingen avtale ed deg Lenke til kommentar
super-vegi Skrevet 5. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2008 96tark leder!!!!!! Lenke til kommentar
doffenauglend Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 Jeg byr:Tarik i diamant Aldri om du må gjere!!! Tarik er møkje bedre enn Nannskog!!!!! Lenke til kommentar
nasri22 Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 Jeg byr:Tarik i diamant Aldri om du må gjere!!! Tarik er møkje bedre enn Nannskog!!!!! Det er han hvertfall ikke... Nannskog har fått mye bedre børs og det er vel det som teller er det ikke? Eller kanskje du bare ser på hvordan de spiller og ikke børsen :!: Lenke til kommentar
iks95 Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 Jeg byr:Tarik i diamant Aldri om du må gjere!!! Tarik er møkje bedre enn Nannskog!!!!! Det er han hvertfall ikke... Nannskog har fått mye bedre børs og det er vel det som teller er det ikke? Eller kanskje du bare ser på hvordan de spiller og ikke børsen :!: nei, det er ikke børsen som tells. det som tells er: Når du kommer inn på spilerbørsen ser du der det står terminliste oppe til venstre trykk deg inn der, så ser du alle kampene, trykk på fakta etter kampen, der har alle fått en karakter, det er dette som teller håper jeg var til hjelp Har regna det ut selv ut fra det, og det stemte akkurat med poenga jeg fikk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg