Alt-Ctrl Skrevet 3. mai 2008 Del Skrevet 3. mai 2008 Noen av de nye tingene. Men det skal visst være en god del mer som er lagt til. Står mer om de nye tingene her. http://forums.taleworlds.net/index.php/topic,35655.0.html Her er tråden på forumet deres der du kan laste ned versjonen. http://forums.taleworlds.net/index.php/topic,35650.0.html Changes in .950 Graphics New idle animations, new horse animations, one replacement death animation, new walking animation Few new items Many item models improved New flora New graphics for inventory items NPCs and other things Wider encyclopedia with pictures of lords and sites Heroes have likes and dislikes, they can abandon the party Citizens involved more in the game, they give hints etc. Lords and kings in arena tournaments Take companions in to arena tournaments New troops Lots of new heroes Lots of more history, stories and dialogue Prisoners more valuable, Lords can be also captured, imprisoned and sold for high price Character Character history development in the beginning Face creation revamp, choose age etc. New skill: Looting ( more money from winning a battle, better chances at cattle robbery) Some equipment takes your heraldic symbol and color Look at your game score Retire from adventuring (finish playing and get statistics) Discard window in inventory Quests You can join a faction, take mercenary missions, become a bandit king, bring factions to a peace treaty… Duels with lords Win favor of ladies Steal cattle Loads of new other missions Combat In battles with allies, you command only your own troops AI is better overall Spears more effective Sacrifice men to cover retreat Map Zendar removed New towns and cities Training camps spread around the map, you can train your own soldiers More building options for villages (castles?) AI takes castles, castles get re-garrisioned New parties: looters, deserters Map changed and is bigger than before Cities Occasional tournaments in different arenas around the map Continuous practice fights in the arenas, join without cost Buy wine in the tavern for visitors and improve relations Performance More video options in game Faster loading times Sounds New combat sounds New ambient sounds in towns and villages Others Paradox logo intro video New concept art Så kajpt etter om det var noen tråder med dette emnet, men fant ingen. Sorry om PP. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 3. mai 2008 Del Skrevet 3. mai 2008 har spillt den nye versjonen litt, men driver å beta tester en mod til 903 så jeg får ikke spillt så mye, men det er kult å gå på kordinerte hærtog med factionen din, liker også den nye grafikken på noen sverd der de faktisk er blanke og fine, ser faktisk ut som stål Lenke til kommentar
-sparks- Skrevet 3. mai 2008 Del Skrevet 3. mai 2008 Ble det ikke hevdet at .903 skulle være den siste før buttikkversjonen? Jeg håper mest at de snart vil begynne å arbeide med multiplayer. Jeg har sett mange singleplayerspill bli moddet til multiplayer, som GTA SA, og Mafia f.eks, så det er nok ikke umulig. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 3. mai 2008 Del Skrevet 3. mai 2008 Ble det ikke hevdet at .903 skulle være den siste før buttikkversjonen? Jeg håper mest at de snart vil begynne å arbeide med multiplayer. Jeg har sett mange singleplayerspill bli moddet til multiplayer, som GTA SA, og Mafia f.eks, så det er nok ikke umulig. jeg kunne ikke bry meg mindre om MP RPGs er og blir best når man sitter alene i møreket med 10L cola Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 3. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2008 Mener å huske at den forrige versjonen var den siste før 1.0 ja. Har spilt litt nå. Veldig bra potensiale, men har opplevd en del bugs. Disse bugsene opplevde jeg kun den første gangen jeg startet, har ikke sett de siden. Si ifra om dere opplever det samme. Bug 1: Første gangen jeg starta. Jeg hadde ikke klær, ikke våpen, ingenting. Det til tross for at jeg valgte Noble, som skal være den enkleste vanskelighetsgraden. Bug 2: Når jeg skulle i Championship Tournament (eller hva det heter), så startet jeg utenfor innegningen og hadde ingen mulighet til å komme inn. Mao tapte jeg. Bug 3: I vanlig tournament, når jeg vinner kom det alltid opp en feilmelding av et slag. Lenke til kommentar
-sparks- Skrevet 3. mai 2008 Del Skrevet 3. mai 2008 (endret) Nåja, det hadde vært greit å kunne kjempe mot en fiende som faktisk bruker litt strategi, og å kjempe med venner osv, istedenfor de samme kampene mot stupdumme NPCer hele tiden. Endret 3. mai 2008 av -sparks- Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 3. mai 2008 Del Skrevet 3. mai 2008 Mener å huske at den forrige versjonen var den siste før 1.0 ja. Har spilt litt nå. Veldig bra potensiale, men har opplevd en del bugs. Disse bugsene opplevde jeg kun den første gangen jeg startet, har ikke sett de siden. Si ifra om dere opplever det samme. Bug 1: Første gangen jeg starta. Jeg hadde ikke klær, ikke våpen, ingenting. Det til tross for at jeg valgte Noble, som skal være den enkleste vanskelighetsgraden. Bug 2: Når jeg skulle i Championship Tournament (eller hva det heter), så startet jeg utenfor innegningen og hadde ingen mulighet til å komme inn. Mao tapte jeg. Bug 3: I vanlig tournament, når jeg vinner kom det alltid opp en feilmelding av et slag. Jeg har ikke opplevd noen av dem. Har spilt i noen timer. Men jeg har opplevd at det stod at jeg fikk 0 denars (quest av kongen) selv om jeg fikk flere hundre. Fikk noen feilmeldinger etter å ha gjennomført en treningsrunde med hest og lanse. Lenke til kommentar
Kaizerlol Skrevet 3. mai 2008 Del Skrevet 3. mai 2008 Kan ikke vente til butikkversjonen kommer ut Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 Beklager for å bumpe, men tenkte denne tråden kunne trengt litt oppmerksomthet. Spillet er forøvrig utrolig gøy! Uansett, jeg hadde nettopp en utrolig irriterende og frustrerende opplevelse. Jeg var rundt level 12-13, hadde en fin liten gjeng på 34 mann tuslende etter meg, slåss kunne de òg! Møtte på en ussel bandittgruppe på 7 eller 17 menn, men det var da smårusk, tenkte jeg. Meeeen, uheldigvis, utav gammel vane, trykka jeg på det øverste menyvalget, og to sekunder etterpå stod det "We surrender!" på skjermen min. Lite visste jeg da jeg trykka i vei at det øverste menyvalget var at jeg ville overgi meg i stedet for å slåss! Jeg mista alt jeg hadde, penger hadde jeg ikke ettersom jeg var på vei til arenaen i en annen by, og tenkte jeg skulle røske med meg alt disse 7 eller 17 bandittene hadde for å selge det på veien. Svært, svært demotiverende. Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 7. juni 2008 Del Skrevet 7. juni 2008 (endret) Ble det ikke hevdet at .903 skulle være den siste før buttikkversjonen? Jeg håper mest at de snart vil begynne å arbeide med multiplayer. Jeg har sett mange singleplayerspill bli moddet til multiplayer, som GTA SA, og Mafia f.eks, så det er nok ikke umulig. Den siste offentlige versjonen før butikklanseringen er nok 0.903 ja. Du finner den på forsiden. 0.95x finner du bare på forumet. PS: Nå har det forøvrig kommet en ny 0.95x-versjon (955), som ikke legger til noe, men fikser på bugs. Når det angår multiplayer, så har Taleworlds-folka sagt at de ikke har planlagt å lage noen MP-del. Men det kan jo alltids komme mods som støtter MP (som i San Andreas). Endret 7. juni 2008 av Hr. Jenssen Lenke til kommentar
Kaizerlol Skrevet 7. juni 2008 Del Skrevet 7. juni 2008 Jeg har spilt dette spillet en stund nå og kommet til 230 dager ingame. Nå er ikke den factionen jeg er med i i krig med noen. sykt kjedelig meb bare bandits å kjembe mot, og ingen slott å ta over. Mount & Blade kommer ikke online. Hvis det skal gjøre det blir det Mount & Blade 2. Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 7. juni 2008 Del Skrevet 7. juni 2008 Ffff... Dette spillet trenger idiotsikring. Jeg har nemlig svært lyst til å brøle "helvete" nå. Var midt i et arenamesterskap (aner ikke om det blir rett ord å bruke), lå rimelig godt ann og greier. Jeg spiller i vindu-modus, og musen kan beveges utav vinduet -- noe som er uhyre plagsomt -- og akkurat da jeg sku slå inn nådestøtet på en eller annen idiot, så måtte jeg sikte liiittegran opp til høyre hjørnet hvor det gigantiske krysset, maksimerings- og minimeringsknappen befinner seg, og ja, du kan jo gjette deg til hva som skjedde. Rett ut. Ikke noe men. ARGH! Lenke til kommentar
Keylar Skrevet 7. juni 2008 Del Skrevet 7. juni 2008 Ble det ikke hevdet at .903 skulle være den siste før buttikkversjonen? Jeg håper mest at de snart vil begynne å arbeide med multiplayer. Jeg har sett mange singleplayerspill bli moddet til multiplayer, som GTA SA, og Mafia f.eks, så det er nok ikke umulig. jeg kunne ikke bry meg mindre om MP RPGs er og blir best når man sitter alene i møreket med 10L cola Herregud jeg lo, kjenner meg så altfor godt igjen. Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 Nå har den aller siste beta-versjonen blitt sluppet. 0.960. Dette er den siste som blir sluppet før 1.0. Mer info, samt linker til nedlastinger, her. Lenke til kommentar
-sparks- Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 (endret) Ble det ikke hevdet at .903 skulle være den siste før buttikkversjonen? Jeg håper mest at de snart vil begynne å arbeide med multiplayer. Jeg har sett mange singleplayerspill bli moddet til multiplayer, som GTA SA, og Mafia f.eks, så det er nok ikke umulig. jeg kunne ikke bry meg mindre om MP RPGs er og blir best når man sitter alene i møreket med 10L cola Herregud jeg lo, kjenner meg så altfor godt igjen. Jeg er uansett i M&B for kamper osv, Så da liker vi vel litt forskjellige deler av spillet. Takk for tipset med patchen forresten Endret 20. juni 2008 av -sparks- Lenke til kommentar
Nosmokez Skrevet 21. juli 2008 Del Skrevet 21. juli 2008 Jeg håper virkelig Mount&Blade blir Online!. Tenk å dra i kamp med sin egen hær mot andre spillere og få hjelp av vennene dine. Det blir jo dritt artig. !! sitter her og drømmer xD . Lenke til kommentar
Painapple Skrevet 21. juli 2008 Del Skrevet 21. juli 2008 Mount & blade er dritbra =D. Håper dei legger til noe ekstra artig i 1.0 Lenke til kommentar
PaoloMaldini Skrevet 25. juli 2008 Del Skrevet 25. juli 2008 Er det mange som har kjøpt spillet over nettet? Kan det anbefales? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå