stonecold Skrevet 3. mai 2008 Del Skrevet 3. mai 2008 Jeg har netopp formatert min datamaskin det er en Acer Aspire 5101AWLMi står det på selve pcen.Jeg har innstalert pcen med Acer Aspire 5100 drivere absolutt alle som var på driver siden til acer. Men nå har det seg slik at pcen har problemer med å koble seg til mitt trådløse nettverk eller rettere sagt det går ikke ann å koble til trådløse nettverket våres!Jeg har kode på nettverke, men den boksen som skal komme opp når der jeg skal skrive inn nettverksnøkkel kommer ikke opp. Den har null problemer med å koble til trådløse nettverk uten kode. Men noen som kansje vet hva som er problemet? Eller noen som kan gi meg andre nettverksdrivere eller den slags? Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 3. mai 2008 Del Skrevet 3. mai 2008 Hvis du bruker WPA så kan det være oppgradering av Windows som mangler (XP sp2?). Lenke til kommentar
stonecold Skrevet 3. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2008 (endret) Jepp det kommer opp ruter etter innstalasjon av service pack 2. Men nå har jeg et annet problem jeg må finne ut av har tatt printscreen av hva som kommer opp. Hva betyr feilmelding som kommer opp jeg fatter ingenting har hatt det problemet tidligere også på en annen pc. mye.bmp Endret 3. mai 2008 av stonecold Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 3. mai 2008 Del Skrevet 3. mai 2008 Det betyr at du må legge inn passord i riktig format og lengde. Legger du inn f.eks 128bits WEP så kan du legge inn 26 heksadesimale verdier (0-10 eller a-f) Det kan f.eks se slik ut "12345678901234567890abcdef". Lenke til kommentar
stonecold Skrevet 4. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2008 Kunne du forklart dette litt enklere? Jeg forstod forsåvidt ingenting av det du skreiv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå