iks95 Skrevet 4. mai 2008 Del Skrevet 4. mai 2008 NEI,HAN SVINDLER IKKE. lol, du sa han svindla selv Lenke til kommentar
96tark Skrevet 4. mai 2008 Del Skrevet 4. mai 2008 NEI,HAN SVINDLER IKKE. lol, du sa han svindla selv Det var han andre som brukte brukeren akkurat da. Lenke til kommentar
bjoggis99 Skrevet 4. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2008 dette er en auksjon på marcus andreasson, ikke et emne for å snakke om svindlere! : Lenke til kommentar
96tark Skrevet 4. mai 2008 Del Skrevet 4. mai 2008 dette er en auksjon på marcus andreasson, ikke et emne for å snakke om svindlere! : Det hvet jeg. Det var ikke jeg som tok dette opp. Hvem leder forresten? Lenke til kommentar
bjoggis99 Skrevet 5. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2008 dette er en auksjon på marcus andreasson, ikke et emne for å snakke om svindlere! : Det hvet jeg. Det var ikke jeg som tok dette opp. Hvem leder forresten? Jeg tror at Chris-99 leder, eller kanskje 96tark Lenke til kommentar
96tark Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 dette er en auksjon på marcus andreasson, ikke et emne for å snakke om svindlere! : Det hvet jeg. Det var ikke jeg som tok dette opp. Hvem leder forresten? Jeg tror at Chris-99 leder, eller kanskje 96tark Jeg svindler IKKE!. Jeg bor i samme by og kjenner Vgfk. Vis du ikke tror meg. So ask Vgfk! dette er en auksjon på marcus andreasson, ikke et emne for å snakke om svindlere! : Det hvet jeg. Det var ikke jeg som tok dette opp. Hvem leder forresten? Jeg tror at Chris-99 leder, eller kanskje 96tark Jeg svindler IKKE!. Jeg bor i samme by og kjenner Vgfk. Vis du ikke tror meg. So ask Vgfk! Jeg har byttet med flere folk her. Lenke til kommentar
96tark Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 dette er en auksjon på marcus andreasson, ikke et emne for å snakke om svindlere! : Det hvet jeg. Det var ikke jeg som tok dette opp. Hvem leder forresten? Jeg tror at Chris-99 leder, eller kanskje 96tark Jeg svindler IKKE!. Jeg bor i samme by og kjenner Vgfk. Vis du ikke tror meg. So ask Vgfk! dette er en auksjon på marcus andreasson, ikke et emne for å snakke om svindlere! : Det hvet jeg. Det var ikke jeg som tok dette opp. Hvem leder forresten? Jeg tror at Chris-99 leder, eller kanskje 96tark Jeg svindler IKKE!. Jeg bor i samme by og kjenner Vgfk. Vis du ikke tror meg. So ask Vgfk! Jeg har byttet med flere folk her. Oj, sorry for det. Leste litt feil. Du mente jo bare hvem som ledet sorry Lenke til kommentar
doffenauglend Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 96Tark svindler IKKJE.Han har bytta med mange og går under det samme navnet som i fjor. Lenke til kommentar
start1 Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 steffen andresen steen tomaz junior og beko fofana alle i gullkort. Lenke til kommentar
jarrako Skrevet 12. mai 2008 Del Skrevet 12. mai 2008 Hei Det er bare å by Hei!!!!!! jeg har mange gode kort f.eks daniel fredheim holm i diamant men først må du si hvilken spiller du har lyst på Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg