Gå til innhold

Auksjon på Marcus Andreasson i diamant!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hei :D Det er bare å by :D

byr Simen Brenne, Bengt Sæternes, Jon Knudsen, Bjørn Helge Riise, Raymond Kvisvik, Razak Pimpong og Glenn Roberts alle u gull

Chris-99 ledeer :D:D:D

hah! det trur du på?, må være svindling!

Lenke til kommentar

byr Simen Brenne, Bengt Sæternes, Jon Knudsen, Bjørn Helge Riise, Raymond Kvisvik, Razak Pimpong og Glenn Roberts alle u gull

Chris-99 svindler. seff

Lenke til kommentar

Chris-99 svindler. seff

Har ikke byttet med meg du, så ikke kall meg svidler... spør Erikaj, har byttet med ham i går... at du kansje ikke har så mange kort, betyr ikke at jeg er i samme situasjon. Jeg vet veldig godt hvor vanskelig det er å få diamantkort, derfor byr jeg godt for de

Lenke til kommentar

Chris-99 svindler. seff

Har ikke byttet med meg du, så ikke kall meg svidler... spør Erikaj, har byttet med ham i går... at du kansje ikke har så mange kort, betyr ikke at jeg er i samme situasjon. Jeg vet veldig godt hvor vanskelig det er å få diamantkort, derfor byr jeg godt for de

Jeg synes det er litt underlig, men jeg vet ikke da. Jeg er ikke akkurat den Første som synes det.

Lenke til kommentar

hvis jeg byr mindre vil ingen bytte: Jeg er moren til en gutt som prøver å bytte kort for ham. Jeg har absolutt ikke noe hensikt å lure noen. Christian har en del diamantkort og gull kort i selve spille er null vært for ham da. Når han bruker diamantkort trenger han ikke gullkort og i tilleg har han mange av de.

Jeg skal ikke krangle med noen, hvis man ikke vil bytte så er det egentlig de det går utover de, fordi det er ingem som byr så godt.

Syns bare at stemple noen som svindler er ganske alvorlig anklagelse og ingen av dere har ingen grunn til det, fordi dere har ikke byttet med oss.

Lenke til kommentar
hvis jeg byr mindre vil ingen bytte: Jeg er moren til en gutt som prøver å bytte kort for ham. Jeg har absolutt ikke noe hensikt å lure noen. Christian har en del diamantkort og gull kort i selve spille er null vært for ham da. Når han bruker diamantkort trenger han ikke gullkort og i tilleg har han mange av de.

Jeg skal ikke krangle med noen, hvis man ikke vil bytte så er det egentlig de det går utover de, fordi det er ingem som byr så godt.

Syns bare at stemple noen som svindler er ganske alvorlig anklagelse og ingen av dere har ingen grunn til det, fordi dere har ikke byttet med oss.

Ok. Beklager for det... :thumbup: :thumbup:

Lenke til kommentar

Hvorfor kan han ikke bytte selv xD, det der trur jeg ikke no på, du snakker på forumet som om du skulle hvert 10 år xD, jeg vedder på at det der ikke er sant.

Lenke til kommentar
og dessuten, du kaller deg ikke Chris-99 når du er moren

han er 8 år. Hva skal jeg hete, moren til Chris99??? Laget hans ligger på 13 plass og heter Christian99 derfor, Chris99.

Trekker budet mitt. Trenger virkelig ikke å bli stemplet som svindler av noen som har aldri byttet med meg.

Ønsker dere lykkelig bytting uten svindlere...

Lenke til kommentar

han er 8 år. Hva skal jeg hete, moren til Chris99??? Laget hans ligger på 13 plass og heter Christian99 derfor, Chris99.

Trekker budet mitt. Trenger virkelig ikke å bli stemplet som svindler av noen som har aldri byttet med meg.

du kan da godt hete noe annet, som ikke har noe med at du er en mor i det hele tatt xD

Lenke til kommentar

du kan da godt hete noe annet, som ikke har noe med at du er en mor i det hele tatt xD

ville at det skal bli mest mulig likt navnet på laget og Christian99 var allerede opptatt.

Lenke til kommentar

kan ikke dere gå og legge opp a , dere har ikke bevis på at chris-99 er en svindler , vet selv at han ikke er en svindler .. Han byr jo ikke skikkelig bra gullkort , tettey , kvisvik , vaagan moen osv er jo ganske gode , støtter chris-99 fullt ut i denne saken !!

Lenke til kommentar
  • Opprett ny...