DraZeN Skrevet 5. mars 2003 Del Skrevet 5. mars 2003 Argh , kunne ikke angra mer på at jeg kjøpte et Antec kabinett! Døra er avknekt også! Men ny er på vei i posten så nå har jeg en front å leke meg med! Noen som har et forslag til hva jeg kan gjøre med den forbanna ferdilagde kassa? Lenke til kommentar
RostamX Skrevet 8. mars 2003 Del Skrevet 8. mars 2003 Du kan ha den ved siden av din egentlige maskin og slå og sparke på den når et eller annet ikke fungerer som det skal! På din oppridelige maskin Lenke til kommentar
gather Skrevet 9. mars 2003 Del Skrevet 9. mars 2003 er ganske enig med hooligan du kunne spart masse penger tror jeg Du kan ha den ved siden av din egentlige maskin og slå og sparke på den når et eller annet ikke fungerer som det skal! På din oppridelige maskin Lenke til kommentar
RostamX Skrevet 9. mars 2003 Del Skrevet 9. mars 2003 er ganske enig med hooligan du kunne spart masse penger tror jeg Du kan ha den ved siden av din egentlige maskin og slå og sparke på den når et eller annet ikke fungerer som det skal! På din oppridelige maskin Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 9. mars 2003 Del Skrevet 9. mars 2003 Du kan ha den ved siden av din egentlige maskin og slå og sparke på den når et eller annet ikke fungerer som det skal!På din oppridelige maskin seriøst, slikt skal du gjøre på din egentlige pc! og du skal slå den så hardt at den rebooter.. det er mulig, gjort det sjøl Lenke til kommentar
DraZeN Skrevet 9. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2003 Kjenner en kar , viss du banker i bordet der pcn hans står , så restarter den Lenke til kommentar
Saftis Skrevet 11. mars 2003 Del Skrevet 11. mars 2003 Argh , kunne ikke angra mer på at jeg kjøpte et Antec kabinett!Døra er avknekt også! Men ny er på vei i posten så nå har jeg en front å leke meg med! Noen som har et forslag til hva jeg kan gjøre med den forbanna ferdilagde kassa? Du kan jo alltids kjøpe inn "gullfuglen", som du kaller det, til den Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå