hitokiri Skrevet 3. mai 2008 Del Skrevet 3. mai 2008 Snart kommer verdens proffeste e-postmobil i kamskjelldesign. Les mer Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 3. mai 2008 Del Skrevet 3. mai 2008 Damn! den var ikke direkte pen. Lenke til kommentar
hobgoblin Skrevet 3. mai 2008 Del Skrevet 3. mai 2008 men den hadde likevel sin egen sjarme Lenke til kommentar
Tore Skrevet 3. mai 2008 Del Skrevet 3. mai 2008 håååper det var en Dårlig prototype som har falt i gulvet en gang for mye, se på skjermen på utsiden, skal da vel ikke være slik.?? Lenke til kommentar
hobgoblin Skrevet 3. mai 2008 Del Skrevet 3. mai 2008 ser ut som dem pakket hele fronten inn i farget klarplast... Lenke til kommentar
Tore Skrevet 4. mai 2008 Del Skrevet 4. mai 2008 Nei, jeg tror dette er like fake å idiotisk som de feste påståelige artikler som amobil har kommet med i det siste, det er så mye falske bilder å tullerykter at jeg er så lei.... Hva med å vente til PRODUSENTEN annonserer produktet i ferdig utgave.? Å gjengi en artikkel fra et nettsted som har kopiert den fra et annet sted som har en "kilde" som påstår den er ekte.? Å bildene er alltid ute av fokus, rart gitt... Kom med skikkelige nyheter, EKTE ting... Jeg begynner å bli lei... Lenke til kommentar
lifetimeboy Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 Nei, jeg tror dette er like fake å idiotisk som de feste påståelige artikler som amobil har kommet med i det siste, det er så mye falske bilder å tullerykter at jeg er så lei.... Hva med å vente til PRODUSENTEN annonserer produktet i ferdig utgave.? Å gjengi en artikkel fra et nettsted som har kopiert den fra et annet sted som har en "kilde" som påstår den er ekte.? Å bildene er alltid ute av fokus, rart gitt... Kom med skikkelige nyheter, EKTE ting... Jeg begynner å bli lei... word! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg