RandiA Skrevet 4. mai 2008 Del Skrevet 4. mai 2008 BK: Vandrefalk i 300 km/t: Det var stil over det bildet der ja...det er slike foto det er verdt å "samle på". RandiA Lenke til kommentar
olopolo Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 Er det bare jeg som ikke får opp dette bildet? Har lest kommentarene og skulle gjerne ha likt å sett dette blinkskuddet... K Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 Jeg ser heller ingenting... Nei, ser ut som det er fjernet av en eller annen grunn nå--- RandiA Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 Bildet ligger ute på foto.no, og foto.no er for tiden nede. Er ikke verre Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 Bildet ligger ute på foto.no, og foto.no er for tiden nede. Er ikke verre Nok et argument for å poste bildene som vedlegg. Tom Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 Jeg vil våge å påstå at forumet her er mindre stabilt enn foto.no, så vet ikke helt om den holder Lenke til kommentar
cruelphotography Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 Men er mye lettere å se hva som er galt om akam er nede. For da er resten av tråden gone også Lenke til kommentar
AndyG Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 Jeg vil våge å påstå at forumet her er mindre stabilt enn foto.no, så vet ikke helt om den holder Er forumet nede, er det ingen som har behov for å se bildet heller Bare for å være vanskelig, liksom. Dette bildet høres jo knallflott ut, jeg vil også se! Lenke til kommentar
Gissan Skrevet 6. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2008 Det er oppe igjen nå.. Lenke til kommentar
AndyG Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 Stilig. Jeg føler liksom jeg kan kjenne panikken til ravnen når jeg ser den på bildet. "Oh crap!" Flott bilde! Lenke til kommentar
ShaNickolas Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 Fantastico Falken : Got you now you fuuuckeer!! Ravnen : What? oh fuck leke seg Lenke til kommentar
Gissan Skrevet 6. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2008 Nei, det er nok ikke lett å være ravn i dette tilfellet. Takk for fine kommentarer! Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 Kan legge til at den tvilsomt er i 300 km/t... Det er en hastighet som ble målt fra luftballong med en hopper sammen, og vandrefalken stupte loddrett ned (Akselrerte fra hopperen noe brutalt rett før de skulle til å avslutte forskningen) og da var den ikke på jakt, og den forfulgte vel mer denne ravna, enn å bare stupe rett ned fra mange tusen meter? Det gjør ikke noe, men 300km/t mener jeg er en overdrivelse Lenke til kommentar
ShaNickolas Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 Uansett så er det bildet som teller da , ikke hvorvidt den fløy i 300km eller ikke . Ikke akkurat ofte slike bilder blir postet her på forumet Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 Jeg skal ikke kommentere det siste ditt, men det har litt å si... Lenke til kommentar
IceFox Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 Føler på meg at det blir en heftig diskusjon her mellom Olsen og Gissan. Kverulerende unger altså! Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 (endret) Føler på meg at det blir en heftig diskusjon her mellom Olsen og Gissan. Kverulerende unger altså! Aner jeg en liten misunnelse på at Gissan klarte å komme med det han lovet tidlig i april - et bra og spennende bilde med en rovfulg Tom Endret 6. mai 2008 av tomsi42 Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 Tror ikke jeg bør kommentere... Lenke til kommentar
aksjetrading Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 ikkje bare chatter du i vei i andres tråder mr olsen. Du gir heller ikkje særlig med tilbakemelding. På tide å skjerpe seg? jeg likte bilde svært godt. Fanget i rett øyeblikk. Skulle bare ønske å se den nederset litt klarere, men et artig bilde. Som har liv kontra alt av fugl som er dødt og drittkjedelig! keep em coming Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå