RevelleR Skrevet 3. mai 2008 Del Skrevet 3. mai 2008 (endret) Er det mulig å portere til Djuice Nonstop med ny mobiltelefon (Nokia 6120 classic) med på kjøpet? Endret 3. mai 2008 av RevelleR Lenke til kommentar
P0nduz Skrevet 3. mai 2008 Del Skrevet 3. mai 2008 Hvis du ikke har binding hos den opperatøren du har så kan du portere til telenor og kjøpe en av de telefonen fo r 1kr mot 12 mnd binding. hvis det var det du lurte på? Lenke til kommentar
RevelleR Skrevet 3. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2008 (endret) Det vet jeg, og jeg har ikke binding. Men jeg vil beholde det nummeret jeg har, samt at jeg får Nokia 6120 Classic med på kjøpet. Vil ikke ha nytt nummer. Endret 3. mai 2008 av RevelleR Lenke til kommentar
P0nduz Skrevet 3. mai 2008 Del Skrevet 3. mai 2008 Ja det kan du gjøre. bare og bestille en portering tar mellom 10 - 14 dager avhengig av når telenor har ledig kapasitet til å ta deg over. Lenke til kommentar
RevelleR Skrevet 3. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2008 (endret) Ja det kan du gjøre. bare og bestille en portering tar mellom 10 - 14 dager avhengig av når telenor har ledig kapasitet til å ta deg over. Hvor kan jeg gjøre det, samt å få mobilen jeg vil ha? EDIT: Telenor hadde Nokia 6120 Classic inne på webshopen sin tidligere, men ikke nå lenger Endret 3. mai 2008 av RevelleR Lenke til kommentar
ksvens1 Skrevet 3. mai 2008 Del Skrevet 3. mai 2008 Kan jo sjekke mpx osv, når du bestiller med ab, så spør dem om du vil ha nytt eller videreføre annet nummer, så kan du bare huke av, samme måte som hos telenormobil.no Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå